Gå til innhold

Diskuter K850i her


Anbefalte innlegg

Hvis noen er usikker har denne EDGE!

Fikk dette bekreftet da jeg snakket med Sony Ericsson i dag.

 

Spørsmålet er vel om den kommer til å ha dette videre. Om de deaktiverer dette i fremtidige oppdateringer blir jeg sint. Da skal jeg ringe de og virkelig si hva jeg mener om dette :p

 

Tro meg, de vil aldri aldri deaktivere EDGE med en firmware oppdatering :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis noen er usikker har denne EDGE!

Fikk dette bekreftet da jeg snakket med Sony Ericsson i dag.

 

Spørsmålet er vel om den kommer til å ha dette videre. Om de deaktiverer dette i fremtidige oppdateringer blir jeg sint. Da skal jeg ringe de og virkelig si hva jeg mener om dette :p

 

Tro meg, de vil aldri aldri deaktivere EDGE med en firmware oppdatering :)

 

Å? De har jo deaktivert ting tidligere. Skal aldri si aldri.... :(

Lenke til kommentar
Notater som jeg skriver blir ikke lagret lengre!

 

Skrev et i går, og det fungerte fint, men nå bare forsvinner når jeg trykker lagre.

 

Andre som har vært borti dette?

 

Hmm, nesten det samme problemet som jeg har med kalenderen.

Påminnelser blir ikke lagret. Nå fungerer ikke synkronisering av kalenderen heller.. Får feilmelding.

 

Notater fungerer med meg....

 

Etter er reset(tilbakestill alt) av telefonen fungerer kalenderen igjen :-)

Håper jeg ikke trenger å gjøre dette for ofte...

Lenke til kommentar
Er det i det hele tatt noen som har fått en feilfri telefon til nå? Begynner og lure på om jeg skal vente med å kjøpe litt jeg altså, kanskje vente på den grønne. Virker som det er rimelig mye softwarefeil nå i starten hvertfall.
Min telefon fungerer helt 100% perfekt...Ingen feil.. Endret av AyeGee
Lenke til kommentar
Er det i det hele tatt noen som har fått en feilfri telefon til nå? Begynner og lure på om jeg skal vente med å kjøpe litt jeg altså, kanskje vente på den grønne. Virker som det er rimelig mye softwarefeil nå i starten hvertfall.
Min telefon fungerer helt 100% perfekt...Ingen feil..

 

Min fungerer veldig bra nå også. Selv om det er litt å flisespikke på.

 

Men er helt fasinert over batterikapasiteten på denne. Jeg klikker alltid mye på nye telefoner og sluker strøm pga. jeg konstant prøver den ut det første døgnet. Og derfor er jeg vandt til at batteriet er så som så det første døgnet, men her har det holdt helt sinnsykt. Er helt imponert! Hadde N95 tidligere og dette er en drøm i forhold.

Lenke til kommentar
Noen som får/har fått testa med 8GB minnekort enda da? :)

 

Har kun fått testa med 4GB MicroSDHC og det fungerte utmerket. Er for øyeblikket utsolgt for 8GB så må vente på neste parti her i kiosken, men om ingen har testet inntil jeg får inn igjen så skal jeg teste :)

 

Men jeg mener å ha lest på Esato at ene brukeren der kalt SonyEricssonMan har og bruker 8GB i sin telefon uten problemer.

 

EDIT: Mener også å ha lest at K850i støtter i teorien opptil 32GB med minne.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Noen som får/har fått testa med 8GB minnekort enda da? :)

 

Har kun fått testa med 4GB MicroSDHC og det fungerte utmerket. Er for øyeblikket utsolgt for 8GB så må vente på neste parti her i kiosken, men om ingen har testet inntil jeg får inn igjen så skal jeg teste :)

 

Men jeg mener å ha lest på Esato at ene brukeren der kalt SonyEricssonMan har og bruker 8GB i sin telefon uten problemer.

 

EDIT: Mener også å ha lest at K850i støtter i teorien opptil 32GB med minne.

Ja er ganske sikker på at jeg har lest at de støtter 32GB jeg også, men er jo greit og være sikker. Hadde vært gull om du får testa når du får inn nye!

Lenke til kommentar
Notater som jeg skriver blir ikke lagret lengre!

 

Skrev et i går, og det fungerte fint, men nå bare forsvinner når jeg trykker lagre.

 

Andre som har vært borti dette?

 

Hmm, nesten det samme problemet som jeg har med kalenderen.

Påminnelser blir ikke lagret. Nå fungerer ikke synkronisering av kalenderen heller.. Får feilmelding.

 

Notater fungerer med meg....

 

Etter er reset(tilbakestill alt) av telefonen fungerer kalenderen igjen :-)

Håper jeg ikke trenger å gjøre dette for ofte...

Jeg har også problemer med kalenderen. Får hverken sync'et eller lagt til items. Har sendt SE en mail angående problemet.

Har også problemer med de forhåndsinstallerte spillene. Får feilmeldingen : "operasjonen mislyktes" dersom jeg klikker på spillelementet i menyen. Det har fungert tidligere :(

Spørsmål: Hva skjer når du reset'er telefonen. Mister du alt av kontakter etc. ?

Lenke til kommentar
Hvis noen er usikker har denne EDGE!

Fikk dette bekreftet da jeg snakket med Sony Ericsson i dag.

 

Spørsmålet er vel om den kommer til å ha dette videre. Om de deaktiverer dette i fremtidige oppdateringer blir jeg sint. Da skal jeg ringe de og virkelig si hva jeg mener om dette :p

 

Tro meg, de vil aldri aldri deaktivere EDGE med en firmware oppdatering :)

 

Å? De har jo deaktivert ting tidligere. Skal aldri si aldri.... :(

 

 

Hva da ?

Lenke til kommentar

Å? De har jo deaktivert ting tidligere. Skal aldri si aldri.... :(

Hva da ?

 

Skal vi se hva som ble nevnt tidligere.

 

K750i hadde jo Megabass funksjonen først. Så når W-serien begynte å komme så forsvant denne i fremtidige firmwares. Det samme gjaldt K800i at den hadde det i starten. Og det stod heller ikke på hjemmesidene til SE at de ikke hadde det. Noe som er tilfellet med EDGE på K850i. Står tilogmed på esken at den ikke har EDGE, og at modellen K858c er "EDGE"-varianten av K850i. Så skal ikke se bort ifra at det skjer. Men OM det skjer så tror jeg de vil få høre det :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
EDGE ligger i hardware, megabass er en softwarefunksjon, vesentlig forskjell. Alle operatører ender på ting i software, men å skru av en funksjon som ligger i hardware er helt på trynet, jeg er 99% sikker på at SE ikke kommer til å skru av EDGE i fremtidige FW.

 

Nå skal det ikke mye til for å deaktivere en hardware funksjon da. Er selv 99% sikker på at de ikke vil deaktivere dette selv. Men i tanke på hvordan det har vært før så vil jeg ikke bli overrasket. Og det at det er en EDGE-utgave av telefonen gjør ikke saken mindre urealistisk. Men syns det er ille nok at det ikke står på hjemmesidene. For da kan de deaktivere og vi har egentlig ikkeno grunnlag for å klage pga. telefonen ikke har vært reklamert med EDGE.

Lenke til kommentar
Notater som jeg skriver blir ikke lagret lengre!

 

Skrev et i går, og det fungerte fint, men nå bare forsvinner når jeg trykker lagre.

 

Andre som har vært borti dette?

 

Hmm, nesten det samme problemet som jeg har med kalenderen.

Påminnelser blir ikke lagret. Nå fungerer ikke synkronisering av kalenderen heller.. Får feilmelding.

 

Notater fungerer med meg....

 

Etter er reset(tilbakestill alt) av telefonen fungerer kalenderen igjen :-)

Håper jeg ikke trenger å gjøre dette for ofte...

Jeg har også problemer med kalenderen. Får hverken sync'et eller lagt til items. Har sendt SE en mail angående problemet.

Har også problemer med de forhåndsinstallerte spillene. Får feilmeldingen : "operasjonen mislyktes" dersom jeg klikker på spillelementet i menyen. Det har fungert tidligere :(

Spørsmål: Hva skjer når du reset'er telefonen. Mister du alt av kontakter etc. ?

 

Ja, kontakter, meldinger, innstillinger osv. forsvinner dessverre...

Lenke til kommentar
Det er nok bare et tilfelle av dårlig kommunikasjon mellom folkene som tar seg av nettsiden og de som har designet telefonen. Tviler på at de deaktiverer en hardware funksjon så den blir dårligere bare p.g.a. at det ikke står EDGE i oversikten over funksjoner på nettsiden.

 

Nåja. Den hadde EDGE på siden når den først ble annonsert. Så ble det trukket i ettertid. Og om du spør SE sin egen servicesupport så får du beskjed at den _ikke_ har EDGE. Så derfor ser jeg muligheten at dette kan skje.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Noen som får/har fått testa med 8GB minnekort enda da? :)

 

Har kun fått testa med 4GB MicroSDHC og det fungerte utmerket. Er for øyeblikket utsolgt for 8GB så må vente på neste parti her i kiosken, men om ingen har testet inntil jeg får inn igjen så skal jeg teste :)

 

Men jeg mener å ha lest på Esato at ene brukeren der kalt SonyEricssonMan har og bruker 8GB i sin telefon uten problemer.

 

EDIT: Mener også å ha lest at K850i støtter i teorien opptil 32GB med minne.

 

 

Kva er eigentleg forskjellen på Micro SDHC og Micro M2?

Har sjølv bestilt K850i med Micro M2 4gb minnekort, sidan Micro SDHC ikkje var oppført som godkjent tilbehør til K850i.

HC står jo for High Capacity så skulle tru SDHC var betre enn M2, men kva sånn reint praktisk betyr det?

 

Og CaZpeR kan garantere at SDHC fungerer på K850i?

Lenke til kommentar

Må si jeg savner endel småtterier på denne telefonen, som min gamle 6280 hadde.

 

For eksempel; er det ikke mulig å stille slumreintervall på alarmene?? Finner det i alle fall ikke...

 

Merket også nå nettopp litt knirking i tastene. Noen værre enn andre (3-6-9-# rekka er verst). Merket ikke noe til det i går... Flere som har merket det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...