Xpi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ser i hvert fall ut som det er mye bugs i første versjon av denne firmwaren, hehe: R1CA029 - First release Bugs - Phone can crash whilst in standby mode, requiring a hard reboot (taking the battery out) - Alarms only produce three beeps on some phones rather than play the selected ringtone. - Play/Pause and FF/RW controls on HPM-82 do not work - Phone can crash when using HPM-82 - Some Video playback is out of sync with the sound - Corruption of the filing system can occur affecting photos, applications etc - USB photo transfer can lead to duplicated pictures / removal of other pictures present on the phone - Video is of lower quality than the K800 - Occasional second or so delay between the vibration of an incomming text/call and screen illumination. - Audiobook functionaility cannot be accessed - When you connect the phone via the usb cable, You cant see the ringtone folder - Phone doesnt support some Mp4 files and doesnt support some jpeg photos. - The flash doesn't always sync with the image capture, leaving dark photos in night conditions. - On some phones the shutter ocasionally fails to open - Not all symbols are possible to enter in the email client settings, e.g. not allowing you from adding a : for gmail addresses. - The zoom buttons both zoom into a picture and change the volume if you are listening to music whilst browsing pictures. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor fikk du tak i dette? Når kommer neste sw ut? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Fikk telefonen i dag, og må si jeg er godt fornøyd. Bare et par spørsmål: Prøvde å legge over litt musikk med det medfølgene Media-et-eller-annet-programmet, men det fungerte heller dårlig... La alt over manuelt istedet... Ble litt rot med sorteringa da, merket jeg (finner ikke ut hvilken artist som har sangen osv...). Er det pga. informasjonen i filene? Ville det blitt bedre om jeg bruke programmet? Går det an å skifte utseende på media-menyen? Kan ikke si at jeg likte den så godt... Når man skriver melding, og man da ved en feil trykker send for tidlig, eller er litt kjapp og sender til feil person: Er det da noen mulighet for å avbryte sendinga? Var det på min gamle N6280, og den funksjonen fikk jeg bruk for mange ganger ! Endret 22. oktober 2007 av orginal Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hvor fikk du tak i dette? Når kommer neste sw ut? Esato.com forumet. Folk der har alltid likt å finne bugs på Sony Ericsson. Det er store changelogger fra T610, K750i og oppover. Som regel stemmer de godt selv om de ikke er fra Sony Ericsson selv. Men som regel slipper vel SE en ny versjon til en helt ny telefon en måned eller 2 etter den er lansert. Ser i hvert fall ut som de er nødt til å gjøre mye med denne telefonen. Endret 22. oktober 2007 av Xpi Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor fikk du tak i dette? Når kommer neste sw ut? Esato.com forumet. Folk der har alltid likt å finne bugs på Sony Ericsson. Det er store changelogger fra T610, K750i og oppover. Som regel stemmer de godt selv om de ikke er fra Sony Ericsson selv. Men som regel slipper vel SE en ny versjon til en helt ny telefon en måned eller 2 etter den er lansert. Ser i hvert fall ut som de er nødt til å gjøre mye med denne telefonen. Jeg tror jeg venter til Desember med min, regner med at det kommer noen kampanjer på den da + at den har fått ny firmware. Lenke til kommentar
dalsper Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ingen tvil om at det er Edge på K850i nei. Har testa det no ikveld. Skrudde av 3g på telefonen, og kobla meg opp mot internet på PC-en via bluetooth. Resultatet vart 156 kbit/s på nedlasting. Så det betyr at telefonen har EDGE. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 - The zoom buttons both zoom into a picture and change the volume if you are listening to music whilst browsing pictures. Denne likte jeg Dobbeltfunksjon! Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ENdelig er den i hus, nice! Er det noen som vet hvordan man kan sjekke firmwaren på k850i? Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har hatt denne siden fredag forrige uke og er storfornøyd med unntak av en liten ting. Når jeg skal ta bilde i mørke omgivelser blir søkerene utrolig treig. Den blir som min K800 var når nattmodus sto på. Mitt spørsmål er da egentlig om dette er meningen? Har den automatisk nattmodus eller noe? En liten ting til, i media menyen er den litt treig, den hakker liksom litt. Men det er noe som forhåpentligvis blir fikset i nyere firmware når den tid kommer. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Notater som jeg skriver blir ikke lagret lengre! Skrev et i går, og det fungerte fint, men nå bare forsvinner når jeg trykker lagre. Andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har hatt denne siden fredag forrige uke og er storfornøyd med unntak av en liten ting. Når jeg skal ta bilde i mørke omgivelser blir søkerene utrolig treig. Den blir som min K800 var når nattmodus sto på. Mitt spørsmål er da egentlig om dette er meningen? Har den automatisk nattmodus eller noe? En liten ting til, i media menyen er den litt treig, den hakker liksom litt. Men det er noe som forhåpentligvis blir fikset i nyere firmware når den tid kommer. I kamerainnstillingene kan man under "scener" velge automatisk, skumring, landskap osv, så det den kan justere det selv hvis den står på auto, det er jo veldig greit da. Den står på automatisk som standard også. Eneste jeg har å klage på så langt er at de tre touchknappene er så fryktelig seige til tider, andre ganger reagerer de med en gang... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Må si jeg er imponert over nye PC Suite. Og hvordan man kan lagre meldinger osv. over på PC. Dette har jeg ventet lenge på. Utrolig god platform SE har laget her og dette tror jeg de vil tjene på om de fortsetter å levere dette med telefonene sine. En ny oppdatering nå som fikser litt hastigheter i telefonen osv. så er jeg strålende fornøyd ^^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvis noen er usikker har denne EDGE! Fikk dette bekreftet da jeg snakket med Sony Ericsson i dag. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvis noen er usikker har denne EDGE!Fikk dette bekreftet da jeg snakket med Sony Ericsson i dag. Spørsmålet er vel om den kommer til å ha dette videre. Om de deaktiverer dette i fremtidige oppdateringer blir jeg sint. Da skal jeg ringe de og virkelig si hva jeg mener om dette Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fikk min i går. Er fortsatt fornøyd med den Tok litt tid før jeg fant ut hvordan man åpna tastelåsen, skjønte ikke med engang at det var 3 knapper på "toppen" Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Notater som jeg skriver blir ikke lagret lengre! Skrev et i går, og det fungerte fint, men nå bare forsvinner når jeg trykker lagre. Andre som har vært borti dette? Hmm, nesten det samme problemet som jeg har med kalenderen. Påminnelser blir ikke lagret. Nå fungerer ikke synkronisering av kalenderen heller.. Får feilmelding. Notater fungerer med meg.... Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har alle noen småfeil med telefonen, og er det feil som kan bli rettet opp med en oppdatering? Vurderer om jeg i så fall venter litt. Så på telefonen i dag, men den var utsolgt over alt. Telefonen virket kjapp, og de tre tastene øverst reagerte bra. Telefonen fristet mer etter å ha prøvd den Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har alle noen småfeil med telefonen, og er det feil som kan bli rettet opp med en oppdatering?Vurderer om jeg i så fall venter litt. Så på telefonen i dag, men den var utsolgt over alt. Telefonen virket kjapp, og de tre tastene øverst reagerte bra. Telefonen fristet mer etter å ha prøvd den Er mye flisespikkeri på det meste. Og hastigheten. Den scoret jo dårlige i benchmark enn K800i. Men her må vi gi SE litt pusterom. K850i er bygget på en splitter ny platform og så å si laget fra scratch. Så man kan ikke regne med at alt er 100% fra dag 1. Brukt telefonen litt og kan fint anbefale den nå. Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har alle noen småfeil med telefonen, og er det feil som kan bli rettet opp med en oppdatering?Vurderer om jeg i så fall venter litt. Så på telefonen i dag, men den var utsolgt over alt. Telefonen virket kjapp, og de tre tastene øverst reagerte bra. Telefonen fristet mer etter å ha prøvd den Nå som jeg brukt mobilen littegrann tror jeg at problemet med touchknappene bare er at jeg tapper de litt for lett til tider, man må liksom ta ordentlig på dem, og det er jo fint. Det er merkelig, men etter bare en dag begynner jeg å elske de touchknappene. De er mye deiligere å bruke enn vanlige knapper. Jeg prøvde den gamle k800i`n litt nå nettopp, og da merket jeg med en gang at jeg savnet touchknappene Om det er sånn at alle har noen småfeil med sin k850i synes jeg virker mer og mer trolig. Men det blir jo stort sett det samme om du venter litt med å kjøpe, fordi vi som har mobilen får jo fikset feilene når sony ericsson får summet seg og lagd en oppdatering, som man da laster ned rett på mobilen og så tar den seg av alle bugsa Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Utrolig god platform SE har laget her og dette tror jeg de vil tjene på om de fortsetter å levere dette med telefonene sine. A200 er bare en mellom stasjon, vi kommer til å se denne bli finpusset, til A250 og A300. A250 har støtte for GPS mener jeg å huske. Men A200 kommer til å bli brukt halvannet år ca, og kommer til å få flere muligheter enn det Vi se i K850 pr idag, tv er en av dem, chip settet støtter dette, det er bare ikke implementert på idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå