thklinge Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvordan farge er det på lyset fra kameralampen? Hvitt eller gult? Og, kan det brukes sammen med videoopptaksfunksjonen for å filme i mørke omgivelser? Lenke til kommentar
Rochondil Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvordan farge er det på lyset fra kameralampen? Hvitt eller gult? Og, kan det brukes sammen med videoopptaksfunksjonen for å filme i mørke omgivelser? Hvitt. Og ja det er akkurat filming og blitz sensitivitet den er brukt for. består av tre LED lys spm lyser skikkelig godt opp i mørket. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nydelig! Noen som har testa "Torch" på den? (Program for å bruke kameralampen som lommelykt), eller enda bedre, har SE selv lagt inn "lommelykt-funksjon"? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 SE har lagt inn funksjonen som var blant annet på K750i. På / av / sos. Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Er det noen mulighet til å sette K850 i flymodus uten å slå telefonen av og på? Pleier å sette min N95 i flymodus/frakoblet hver natt. Endret 19. oktober 2007 av Smilys123 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Noen som selger den i grønn enda? Kommer den senere? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 SE har lagt inn funksjonen som var blant annet på K750i. På / av / sos. Da slapp jeg å sykle Trondheim-Oslo med oyvind_dahle Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kunne ikke se noe svar på om glasset på displayet også er "ripesikkert" noen som har svar? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kunne ikke se noe svar på om glasset på displayet også er "ripesikkert" noen som har svar? Skal da ha mineralglass denne her ja. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes det er rart at K850i vant prisen for beste kameratelefon på Tv2 Hjelper deg i går Eller egentlig ikke da, siden de hvert år kårer flaggskipet til SE som årets beste telefon. Men HALLO, tenker de ikke på video? Selv om den har 30 fps, så er jo QVGA-oppløsning alt for lite for å vinne en slik pris syns jeg, og med et bra kamera trenger man en stor skjerm også, noe K850i slett ikke har. Er helt uforståelig for meg at ikke N95 eller KU990 vant, til tross for at N95 er vesentlig dyrere. Den har jo mye bedre funksjoner som kommer godt med i kamerasammenheng. Dessuten blir bildene på de to sistnevnte bedre enn på K850i, så lenge det ikke er for mørke omgivelser og man må bruke blitz. Lenke til kommentar
Rochondil Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes det er rart at K850i vant prisen for beste kameratelefon på Tv2 Hjelper deg i går Eller egentlig ikke da, siden de hvert år kårer flaggskipet til SE som årets beste telefon.Men HALLO, tenker de ikke på video? Selv om den har 30 fps, så er jo QVGA-oppløsning alt for lite for å vinne en slik pris syns jeg, og med et bra kamera trenger man en stor skjerm også, noe K850i slett ikke har. Er helt uforståelig for meg at ikke N95 eller KU990 vant, til tross for at N95 er vesentlig dyrere. Den har jo mye bedre funksjoner som kommer godt med i kamerasammenheng. Dessuten blir bildene på de to sistnevnte bedre enn på K850i, så lenge det ikke er for mørke omgivelser og man må bruke blitz. Og der svarte du nettopp deg selv. K850i har på en måte dårligere bilder enn n95 og ku990. Dette fordi de begge bruker støyreduksjon etter bildet er tatt. k850i tar på så måte flere detaljer med i bildet. støyreduksjon kan man gjøre på en PC. Videokvaliteten er jeg dog enig i, den kunne ha vært bedre. forskjellen der er at n95 bruker vga mens k850i bruker qvga. Nå skal det også nevnes at n95 har dårlig batterilevetid er SKITDYR. og kommer med det mest stygge designet noensinne (personlig synsvinkel). K850i har også flere valg for kamera enn n95. Og den har xenonflash noe n95 ikke kan måle seg med. +k850i har en mye kortere shutterlag enn n95!! noe som er ganske vesentlig for en kameratelefon. Jeg er ikke overrasket. stå på SE. Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes det er rart at K850i vant prisen for beste kameratelefon på Tv2 Hjelper deg i går Eller egentlig ikke da, siden de hvert år kårer flaggskipet til SE som årets beste telefon.Men HALLO, tenker de ikke på video? Selv om den har 30 fps, så er jo QVGA-oppløsning alt for lite for å vinne en slik pris syns jeg, og med et bra kamera trenger man en stor skjerm også, noe K850i slett ikke har. Er helt uforståelig for meg at ikke N95 eller KU990 vant, til tross for at N95 er vesentlig dyrere. Den har jo mye bedre funksjoner som kommer godt med i kamerasammenheng. Dessuten blir bildene på de to sistnevnte bedre enn på K850i, så lenge det ikke er for mørke omgivelser og man må bruke blitz. Intressasante synspunkter egentlig i og med at jeg har solgt N95 og satset på TytnII og K850i istedet. Personlig syns jeg bildene fra Nokia N95 hadde store fargefeil. For og være komkret, hvis man tok bilder med blå himmel i bakgrunnen, ble de gjerne litt lillaskjær i bildet.....Tidvis taklet heller ikke N95 motlys så godt syns jeg. N95 ble for tykk for mitt vedkommende og slarkete skyvemekanisme og rare klakkete harde knapper under skjermen var irriterende. Hadde den inne på service 3 ganger grunnet dette og skyvemekanismen ble bittelitt bedre men ikke bra nok. Treg er også N95 på kameradelen selv om telefonen i seg selv var kjapp. Størrelsen var heller ikke tiltalende med tanke på tykkelsen og den latterlige tappen på baksiden som åpnet linsedekselet stakk for langt ut etter min smak. Begge er gode telefoner med masse stæsj innebygget. N95 med en klar fordel med tanke på GPSmodulen også. Videre er N95 og nokias Series 60 telefoner overlegne på kalenderdelen syns jeg, men stort sett er fargegjengivelsen bedre på K serien til SE. Syns K850i tar greie bilder, men og stole på dette kameraet på ferieturer kommer jeg ikke til og gjøre. Da bruker jeg heller et oridinært digitalkamera eller digital speilreflex. Smaken som baken...... Dette var mine synspunkter i alle fall. Teller ikke størrelsen. og dårlig skyvefunksjon er vel kanskje N95 hakket vassere enn K850i, men sistnevnte har også artige fordeler som disse SE programmene facewarp, trackID jeg syns er kult. Navigasjonen i N95 er leketøy i forhold til TytnII og Tom Tom og Tytn II gruser N95 til de grader etter mitt skjønn. Da er det bare og velge......mitt råd er...hold og trykk på telefonene FØR kjøp og kjøp den som faller mest i smak :-) Noen som selger den i grønn enda?Kommer den senere? Sist jeg sjekka med Nordialog og importør er ikke den grønne lansert i Norge enda Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tenkte å kjøpe meg denne så vil ha denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvordan får jeg tvungen blitz? Får det ikke til:( Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Mmm... da er mitt første parti i posten. Lurer på om det blir kniving på disse Har allerede hatt en del innom bare i dag som lurer på hvor den blir av Blir gøy på mandag ^^ Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Mmm... da er mitt første parti i posten. Lurer på om det blir kniving på disse Har allerede hatt en del innom bare i dag som lurer på hvor den blir av Blir gøy på mandag ^^ Det blir nok det, jeg var på telebutikken og de hadde bestilt 2 stk! Så ja. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan man lage snarveier rett til egne applikasjoner på K850i? Eks til opera mini eller javaspill? Hvordan synes dere batterilevetiden er? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Telebutikken på Nerstranda i Tromsø fikk inn 10 telefoner mandag denne uka, alle ble solgt de første dagene. Torsdagen fikk de inn 15 til og de hadde noen få igjen da jeg var innom på fredag. Går som varmt hvetebrød disse K850ene.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Mmm... da er mitt første parti i posten. Lurer på om det blir kniving på disse Har allerede hatt en del innom bare i dag som lurer på hvor den blir av Blir gøy på mandag ^^ Det blir nok det, jeg var på telebutikken og de hadde bestilt 2 stk! Så ja. Andre Telekiosken i området her tok inn 3 han. Jeg har selv tatt inn 11 stk. og skal ha en selv og en som er bestilt. Men fritt står 9 stk. som jeg håper går første dagen. Ellers så ligger det fler i bestilling. Men nå ligger vi stivere priset enn de fleste da. Men regner med det skal gå greit, gjorde jo det med N95 og P1i EDIT: Om det sku bli en flopp med 9 stk. og at jeg trenger mye mer så har jeg en leverandør som har bekreftet flere telefoner 23.10. Så da tar det ikke mange dagene før jeg har flere Endret 20. oktober 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Åssen pris har dere ut? 4990,- liggern på her i byen uten binding og lås. Har fått tilbud om en til 4290,- Det er vel en kurant pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå