Gjest Slettet+324154321 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Synd det der med standby klokka ja. Den har jeg brukt mye. Må si jeg er enig når det gjelder rød og grønn merking på "call" knappene. De har vel valgt det bort for designets skyld, selv om den hadde vert lekker uansett. Håper de touch sensitive knappene blir mer stabile etter en firmware update, eller er dette et hardware problem? Har lest at mange har dette problemet. Endret 14. oktober 2007 av Slettet+324154321 Lenke til kommentar
dizx Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) K850 Blue Velvet er i hus! Kjøpte den på MBK i Bangkok for ca NOK3700. Den er ikke lansert her enda, så måtte betale litt ekstra. Går nok ned til rundt 3200 for de som gidder og vente. Telefonen virker utrolig bra (hatt den kun én time). Kamera tar absolutt bra bilder. MP3-spilleren virker mye bedre enn på K800. Hele operativsystemet virker mer gjennomført. Når det gjelder Edge, så vet jeg ikke annet enn at det dukker opp en E ved siden nettverks-styrken. Og det vil vel tilsi at min har Edge ? Skal teste med laptop og hastighet senere.. Den har Blitz og lys i tillegg. Meget kjekt! Kommer tilbake med mer info senere Finnes den i butikker i Norge ? Morten, BKK Endret 14. oktober 2007 av mortenaa Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Finnes den i butikker i Norge ? Ja, men ikke så veldig mange butikker som har fått den enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+324154321 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Grattis!! Vet ikke om den er å få kjøpt ute i butikkene, men den er å få kjøpt på nettet, min kommer 26 eller 27 oktober, så jeg smører meg med tålmodighet. Flott å høre at mp3 spilleren faller i smak. Jeg er så glad for at K850i har megabass, for mange er det ikke viktig, men jeg har liksom blitt vant til det med min W810i. Jeg må inrømme jeg er litt misunnelige på dere som allerede har K850i i hus. Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kjøpte min på Space-/Elektroworld i Sandvika Storsenter. De hadde i hvertfall 1 igjen i går ettermiddag (står i monteret). Koster 4998,- uten abonnement. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Var innom Elkjøp i Åsane på fredag, da hadde de akkurat fått den inn, men de ville ha 5000 for den, det blir for dumt. Sies at den grønne skal komme uke 45 (5-11 nov), så jeg tror jeg venter på den, virker mer stilren. Sikkert ned i 3800 om en måned.. Blue Velvet virket småfet og kvapsete pga gråfargen på sidene.. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Spørsmål: Finnes det noen måte å lage en "gruppe" med mennesker, slik at om jeg vil sende til mange på telefonlista mi, så kan jeg bare velge denne "gruppa" .. Eller må disse legges til manuelt for hver melding jeg velger? Lenke til kommentar
SonyE Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke noe problem og lage grupper, for å sende samlet til mange. Ellers har jeg hatt min blå k850i i to dager nå og fått prøvd den ut, den har alt som de andre k... mobilene har, pluss mye mer, nevner edge, lys, trykkfølsom skjerm (som funker utmerket), nye styreknapper som gikk utrolig fort og venne seg til.. Bruker 4mgb minnekort, og menyene er kvikke, finner egentlig ikke noe negativt, kanskje at d blir mye tørking av forside og bakside pga. blank overflate og litt mye fettflekker.. Etter litt "knoting" så begynner også den mye mediemenyen å sitte i fingrene også, kult at skjerm vender når man snur telefonen... Denne tlfèn anbefales !! Lenke til kommentar
Rochondil Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei lurte på om det er riktig at bare ett minnekort vil fungere av gangen. Stemmer det? Og hvor stort minnekort følger med? Og er det mulig å bruke over 4gb minnekort? Lenke til kommentar
SonyE Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei lurte på om det er riktig at bare ett minnekort vil fungere av gangen. Stemmer det? Og hvor stort minnekort følger med?Og er det mulig å bruke over 4gb minnekort? Har ikke prøvd med 2 minnekort, sony går ut med støtte for 4gb, tror ikke man får større m2 kort ennå.. Det følger med 512mb. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er det faktisk ripefriskjerm på den? Syns jeg leste noe om det på en test av en demo tlf, av amobil... Lenke til kommentar
Rochondil Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk. Nei jeg tenkte i så fall å bruke micro SD de er jo oppe i 8GB nå. Men så lurte jeg på om noen er litt geeker og vet hvordan man får lagd en slik desktop på mobilen http://bp3.blogger.com/_h5hOmDEy1n4/RwY3_V...s1600-h/k12.jpg Jeg vet det har noe med flash animasjon å gjøre men ikke hvordan det går an. Eller om noen vet hvordan man får tak i denne layouten. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Er det faktisk ripefriskjerm på den? Syns jeg leste noe om det på en test av en demo tlf, av amobil... Skjermen skal være beskyttet med mineralglass akkurat som T650i ja. Så den bør tåle litt mer. Endret 14. oktober 2007 av Panic Lenke til kommentar
SonyE Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk.Nei jeg tenkte i så fall å bruke micro SD de er jo oppe i 8GB nå. Men så lurte jeg på om noen er litt geeker og vet hvordan man får lagd en slik desktop på mobilen http://bp3.blogger.com/_h5hOmDEy1n4/RwY3_V...s1600-h/k12.jpg Jeg vet det har noe med flash animasjon å gjøre men ikke hvordan det går an. Eller om noen vet hvordan man får tak i denne layouten. Den layouten du linker til er installert på k850i.... ang. ripefrittglass så vet jeg ikke, var også borti det i en eller annen artikkel, noen som vet?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+324154321 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Den layouten du linker til er installert på k850i.... ang. ripefrittglass så vet jeg ikke, var også borti det i en eller annen artikkel, noen som vet?? Lurer på om den layouten er i grønn versjon på den svarte og grønne K580i, noen som vet? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Lurer på om den layouten er i grønn versjon på den svarte og grønne K580i, noen som vet? Mest sannsynlig. Var slik på de blå og grønne T650i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+324154321 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mest sannsynlig. Var slik på de blå og grønne T650i. Kult takk for svar. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når får du telefonen CaZpeR? Det var du som kunne teste med 8 GB minnekort var det ikke? Lenke til kommentar
buundi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg bruker min k800i mye til å se på video. Men jeg kunne tenke meg en større skjerm. Er skjermen på k850 fysisk større? Jeg ønsker også mulighet til å sette "bookmark" i en video fil, slik at jeg slipper å spole frem til der jeg så sist hvis jeg måtte avbryte visningen. men dette har jeg aldri sett at noen andre har etterlyst så det får jeg vel aldri Lenke til kommentar
torc Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Edge- diskusjon: På mobilen.no har refererer de til at telefonen har EDGE: "K850i støtter både Edge og 3G med Super-3G (3,6 Mbit/s) og er dermed en av de aller raskeste datamobilene på markedet. " http://mobilen.no/wip4/test/sony_ericsson_.../d.epl?id=18050 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå