Mr team Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Den skal støtte både M2 og microSD! Se under Memory på denne siden: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...m=pp1&pid=10868 9663470[/snapback] *satt helt ut* Utrolig bra av SE. Dette hadde jeg faktisk aldri trodd Hehe. Da spørs det om ikke den støtter MicroSDHC. Kan teste dette når jeg får min. Har 4GB MicroSDHC i butikken som jeg kan teste ut med 9663541[/snapback] Ta å sett deg litt bedre inn i tingene før du svarer mann. Dette var en dårlig skjult hemmligher nemlig. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Ta å sett deg litt bedre inn i tingene før du svarer mann.Dette var en dårlig skjult hemmligher nemlig. 9664121[/snapback] Var ikke eneste som ble overrasket her på jobb. Hadde faktisk ikke trodd at Sony sku snu på MemoryStick flisa. Men men... Man kan ta feil EDIT: Ja... Ser meg ganske eid her nå Endret 8. oktober 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Nå er status "kommer snart" på SE sine sider borte. Da må vel telfonen være rett rundt hjørnet Endret 8. oktober 2007 av 123smilys Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 9. oktober... Ingen med de rette kontaktene som har fått hands on på k850i enda?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det kom bare inn et veldig lite parti til og begynne med. Min ordre ble skjøvet ned til 12/10 nå, så får bare vente å se... virker som den er litt forsinket. Lenke til kommentar
trupett Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser ut som de fleste nettbutikken får den på lager 10 oktober... Gleder meg virkelig til en velvet blue k850i ligger i postkassa! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det kom bare inn et veldig lite parti til og begynne med. Min ordre ble skjøvet ned til 12/10 nå, så får bare vente å se... virker som den er litt forsinket. Ok. Sikkert derfor jeg ble skvisa ut. Itegra får fortsatt den 10. Oktober (noe som blir i morgen) så om denne stemmer så gjør ikke dette meg noe. Har den i alle fall til torsdag/fredag da Lenke til kommentar
dalsper Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan noen bekrefte med 110% at K850i har edge og lys?? (Altså lys i tillegg til bliz) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Kan noen bekrefte med 110% at K850i har edge og lys?? (Altså lys i tillegg til bliz) Lys vil den ha uansett. Enten orginalt eller uorginalt. Slik som med K800i/K810i så kom det Lysprogram i ettertid. Så dette vil jeg si med 110% sikkerhet at den har. (Om det ikke kommer så skal jeg sykle sammen med oivind_dahle fra trondheim til oslo. Da iført mer klær ) EDIT: For de av dere som ikke tok det med oivind_dahle: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=431568 Endret 9. oktober 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Lys vil den ha uansett. Enten orginalt eller uorginalt. Slik som med K800i/K810i så kom det Lysprogram i ettertid. Så dette vil jeg si med 110% sikkerhet at den har. (Om det ikke kommer så skal jeg sykle sammen med oivind_dahle fra trondheim til oslo. Da iført mer klær ) EDIT: For de av dere som ikke tok det med oivind_dahle: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=431568 Quoter den jeg, så det ikke blir noe redigering på deg.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Quoter den jeg, så det ikke blir noe redigering på deg.. Den er god Heldigvis dro jeg ikke den med rosa tanga Skal ha på meg mer klær i så fall Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Her kan man laste ned brukerhåndboken: http://www.sonyericsson.com/downloads/K850i__UG_R1a_NO.pdf Står ikke noe om EDGE i den.... Som jeg har nevnt noen ganger, så er det en grunn til at Sony Ericsson tok bort EDGE fra spesifikasjonen til K850i. Jeg håper den har EDGE, men tviler på at Sony Ericsson har greid/eller har vilje til å ha både EDGE og 3G i samme mobil. Endret 9. oktober 2007 av Jethro Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk mail fra SE i dag tidlig: For en tid siden ba du oss om å varsle deg når den nye K850i er tilgjengelig i butikkene. Vel, nå er den det. Så prøv den hos en forhandler i nærheten, og bli den første som får den!* Klikk her for detaljert informasjon om K850i Med de beste ønsker fra alle oss, Sony Ericsson Lenke til kommentar
eminate Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk samme mailen for litt siden. Venter i spenning på at telefonen skal bli levert. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Skal bli gøy å ta imot K850i kunder i dag Telefast flytta seg til 19. Oktober (fra 08. Oktober til 12. Oktober) og Itegra flytta seg til 12. Oktober (fra 10. Oktober). Dette kan bli spennende ^^ EDIT: Der flytta Itegra seg også til 19. Oktober. Og jeg bestilte for en god stund siden også Kjedelig.... EDIT2: Ser at også Dangaard har 19. Oktober. Virker som at det er denne datoen som blir endelig lansering da? Forhåpentligvis... Jeg har mista trua for lenge siden Endret 10. oktober 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er ikke så veldig imponert akkurat nå nei, dette burde de visst om Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er ikke så veldig imponert akkurat nå nei, dette burde de visst om Ikke jeg heller.... Iogmed jeg har fått 3-4 forskjellige bekreftede datoer fra leverandører. Veldig kjipt når kundene møter opp og så er jeg nødt til å si at den er blitt forsinket eller flyttet til en annen dato. Trodde bekreftet var bekreftet jeg da Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er ikke så veldig imponert akkurat nå nei, dette burde de visst om Hmm.. Må jo være noe som har skjedd her... Jeg har fortsatt 11.10 som bekreftet, men blir vel endret til 19. den også siden Dangaard og andre distributører har har denne datoen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hmm.. Må jo være noe som har skjedd her... Jeg har fortsatt 11.10 som bekreftet, men blir vel endret til 19. den også siden Dangaard og andre distributører har har denne datoen Vil jeg og tro. Men datating: har du fått inn? Evt. har de blitt sendt? Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Direkte uhørt at d er lov å ha bekreftet dato i flere dager, og bare endre den med en uke når dagen kommer. Mpx.no skuffer sinnsykt der. Her har man stresset med å ordne salg av den gamle, ordne med finansiering forøvrig osv. Ikke at d er noe stress egentlig, men forferdelig unødvendig og lyve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå