Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Ok, jeg har fortsatt 8/10 som bekreftet dato hos Telefast. :)

9648435[/snapback]

Merkelig. Forhåndsbestilte fra Telefast ca. 4-5 minutter etter at forhåndsbestillingsmailen deres kom ut og.... Hmm... Får håpe den blir sendt ut på mandag uansett :p

9650099[/snapback]

Hvilken butikk/kjede jobber du i da?

Ser hvertfall ut som min varekode er litt "eksklusiv"... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9650129[/snapback]

Skal da ikke ha noe å si for åpne telefoner. Er kampanjemodeller det gjelder (såvidt jeg har fått med meg)....

Er Telekiosken her. Du jobber for?

Lenke til kommentar

9650129[/snapback]

Skal da ikke ha noe å si for åpne telefoner. Er kampanjemodeller det gjelder (såvidt jeg har fått med meg)....

Er Telekiosken her. Du jobber for?

9650152[/snapback]

Expert her...

ser at hvis man skal bestille nå så er datoen 2/11, så tydeligvis store mengder som er forhåndsreservert.

Lenke til kommentar
Expert her...

ser at hvis man skal bestille nå så er datoen 2/11, så tydeligvis store mengder som er forhåndsreservert.

9650292[/snapback]

Joa. Den andre-gangsbestillinga er 2. November her og. Men på fredag så var det 8. Oktober og rett før jeg dro hjem (rundt 16-tida) så ble den endret til 18. :(

Men har fortsatt bestilt hos en annen leverandør som var litt rimeligere på pris. Der står fortsatt dato bekreftet til 10. Oktober. Men håper inderlig at Telefast får inn i morgen og får sendt de ut i morgen. Hadde ikke gjort meg en skit :p

Lenke til kommentar
Dette er vel fra når telefonen ble presentert i juni og er vel ingen test...

8. oktober i dag og de første bekrefta leveringene skulle vel skje denne dagen.... Spennende  :dribble:

Jeg får levert min på fredag  :cool:

9660701[/snapback]

Min ble flytta fra 8. Oktober (fra bekrefta dato :() til 16. Oktober. Men heldigvis har jeg inne en bestilling fra annen leverandør og der står dato bekreftet 10. Oktober. Ikke at jeg helt har trua på bekreftede datoer lenger :p

Lenke til kommentar
Test av k850i:

http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=3449

:D

9656807[/snapback]

Dette er vel fra når telefonen ble presentert i juni og er vel ingen test...

8. oktober i dag og de første bekrefta leveringene skulle vel skje denne dagen.... Spennende :dribble:

Jeg får levert min på fredag :cool:

9660701[/snapback]

Beklager, klarte å paste inn feil link!

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k850-review-165.php

Har rettet på posten nå ;)

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte når Telenor begynner å levere denne telefonen?

Vill det ta langt tid etter lansering liksom?

9661352[/snapback]

Den er ikke inkludert i Julekampanjen såvidt jeg kan se. Så blir spennende å se hvilken stilling de tar til telefonen. Vil nok regne med at de selges som åpen i første omgang.

Lenke til kommentar
Bestilt på MPX som lover at telefonen kommer 10.10.2007

Om ikke var det bare å kanselere ordren :-)

9661146[/snapback]

Lever for den nå jeg og :p Bare ikke MPX, men Itegra :p

9661210[/snapback]

Mpx og Itegra bruker jo akkurat samme lageret så der kommer nok telefonene inn samtidig..

Lenke til kommentar
Er det ikke laget noe større minnekort en 4GB av typen som denne telefonen støtter? Selve telefonen støtter vel 32GB..

9663103[/snapback]

8gb M2-kort skal vel være rett rundt hjørnet...

Noen som vet om telefonen støtter microSDHC-kortene? I så tilfelle finnes jo 8gb i dag eller i løpet av et par uker..

Lenke til kommentar

Noen som vet om telefonen støtter microSDHC-kortene? I så tilfelle finnes jo 8gb i dag eller i løpet av et par uker..

9663221[/snapback]

Støtter ikke MicroSD i det hele tatt. Er M2 port på denne. Har nå en T650i med 4GB minnekort så vil nok tenke meg at K850i vil støtte minst 4GB.

Lenke til kommentar

9663221[/snapback]

Støtter ikke MicroSD i det hele tatt. Er M2 port på denne. Har nå en T650i med 4GB minnekort så vil nok tenke meg at K850i vil støtte minst 4GB.

9663409[/snapback]

Den skal støtte både M2 og microSD! Se under Memory på denne siden: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...m=pp1&pid=10868

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...