Panic Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skjønner ikke hvorfor det skulle bli det men. Eneste nettbutikken jeg har sett med den grønne er Cdon og der er den faktisk billigst også for øyeblikket. (4199,-) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skjønner ikke hvorfor det skulle bli det men. Eneste nettbutikken jeg har sett med den grønne er Cdon og der er den faktisk billigst også for øyeblikket. (4199,-) 9593151[/snapback] Hmm... Men igjen. De har hatt iPhone i lista si lenge og Hehe... Irriterer meg at våres leverandører ikke får grønn... kun blå Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) EDIT: Typo.... Glem det.... Endret 29. september 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som vet om det er lommelykt funksjon/lys ? Har k750 nå og bruker den veldig mye som lommelykt. Har lys på mine snarveier noe som er veldig kjekt. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den har vel både lys og blitz så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som vet om det er lommelykt funksjon/lys ?Har k750 nå og bruker den veldig mye som lommelykt. Har lys på mine snarveier noe som er veldig kjekt. 9607538[/snapback] Om den ikke har det så finnes det alltid programmer for det. Husker at K800i/K810i ikke hadde det orginalt, men fantes jo tredjepartsprogrammer som gjorde at man fikk lommelykt Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skjønner ikke hvorfor det skulle bli det men. Eneste nettbutikken jeg har sett med den grønne er Cdon og der er den faktisk billigst også for øyeblikket. (4199,-) 9593151[/snapback] Ville faktisk ikke kjøpt fra CDON utifra hvordan service-rutinene deres er. Ser at mange sliter med lang service-tid + at de ikke får lånetelefon som de egentlig har krav på Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som vet om det er lommelykt funksjon/lys ?Har k750 nå og bruker den veldig mye som lommelykt. Har lys på mine snarveier noe som er veldig kjekt. 9607538[/snapback] Om den ikke har det så finnes det alltid programmer for det. Husker at K800i/K810i ikke hadde det orginalt, men fantes jo tredjepartsprogrammer som gjorde at man fikk lommelykt 9608989[/snapback] Javel, du får fortelle oss andre hvordan du får en blitz til å lyse konstant som et lys da. Nei, K800/810, eller K850 har mulighet til å bruke lys, for de har blitz og ikke LED lys som K750 har. Så dessverre nei. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Men nå har jo faktisk K850i både LED og blitz. Så da er vel ikke det noe problem? Endret 1. oktober 2007 av Panic Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som vet om K850i virkelig kommer med EDGE? Hvorfor har SE fjernet det fra spesifikasjonen?. De gjør vel ikke det uten grunn.... http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ne=pp&pid=10868 Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Noen som vet om det er lommelykt funksjon/lys ?Har k750 nå og bruker den veldig mye som lommelykt. Har lys på mine snarveier noe som er veldig kjekt. 9607538[/snapback] Om den ikke har det så finnes det alltid programmer for det. Husker at K800i/K810i ikke hadde det orginalt, men fantes jo tredjepartsprogrammer som gjorde at man fikk lommelykt 9608989[/snapback] Javel, du får fortelle oss andre hvordan du får en blitz til å lyse konstant som et lys da. Nei, K800/810, eller K850 har mulighet til å bruke lys, for de har blitz og ikke LED lys som K750 har. Så dessverre nei. 9613245[/snapback] K800 har jo en rød LED-lampe som brukes til autofokus. Denne kan man vel få til å lyse som en lommelykt. Det er vel den CaZpeR mener. Edit: Her er link til javaprogram: http://torchk800.matlista.se/ Funker helt greit! Men er det noen som VET at k850 har lommelykt-funksjon? Endret 1. oktober 2007 av roarnico Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) K800 har jo en rød LED-lampe som brukes til autofokus. Denne kan man vel få til å lyse som en lommelykt. Det er vel den CaZpeR mener. Men er det noen som VET at k850 har lommelykt-funksjon? 9615669[/snapback] Ja. Denne får du til å lyse som en lommelykt. EDIT: Se forrige post for program. EDIT: Alle tre telefonene har jo også LED lys EDIT2: Kan teste neste tirsdag (dæven... jeg får den neste tirsdag ) om den har orginal lommelykt funksjon. I så fall så kommer det vel en Torch til denne også. Ellers så kan jeg jo dobbeltsjekke EDGE også. Mener at SE offisielt har sagt at den får EDGE uavhengig av hva som står på hjemmesidene. Endret 1. oktober 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
tele_tubs Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har vært både hos Nordialog og Elkjøp i dag. Ingen av de Kommer til å ha K850i før tidligst 2 november. Elkjøp sa faktisk at det var mulig at de ikke hadde den før desember. Er det 100% sikkert at det er mulig å få tak i telefonen fra en eller annen nettbutikk i midten av Oktober? Skulle gjerne hatt telefonen til 20. oktober, men er veldig usikker på om jeg skal bestille på nett og risikere å måtte vente år og vår.... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har vært både hos Nordialog og Elkjøp i dag. Ingen av de Kommer til å ha K850i før tidligst 2 november. Elkjøp sa faktisk at det var mulig at de ikke hadde den før desember. Er det 100% sikkert at det er mulig å få tak i telefonen fra en eller annen nettbutikk i midten av Oktober? Skulle gjerne hatt telefonen til 20. oktober, men er veldig usikker på om jeg skal bestille på nett og risikere å måtte vente år og vår.... 9641867[/snapback] Pokker ta. Nå har SE snudd på flisa. Vi har hatt bekreftet 8. Oktober lenge. Frem til i dag. Nå er den bekreftet 16. Oktober. Så dette kan bli spennende dette Da har ikke jeg min telefon til uka i alle fall Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Mpx og Ventelo har fortsatt 10 og 11. okt som bekreftet dato. Håper Ventelo greier å levere til meg den 12. som lovet Endret 5. oktober 2007 av roarnico Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har vært både hos Nordialog og Elkjøp i dag. Ingen av de Kommer til å ha K850i før tidligst 2 november. Elkjøp sa faktisk at det var mulig at de ikke hadde den før desember. Er det 100% sikkert at det er mulig å få tak i telefonen fra en eller annen nettbutikk i midten av Oktober? Skulle gjerne hatt telefonen til 20. oktober, men er veldig usikker på om jeg skal bestille på nett og risikere å måtte vente år og vår.... 9641867[/snapback] Pokker ta. Nå har SE snudd på flisa. Vi har hatt bekreftet 8. Oktober lenge. Frem til i dag. Nå er den bekreftet 16. Oktober. Så dette kan bli spennende dette Da har ikke jeg min telefon til uka i alle fall 9642154[/snapback] Hvilken butikk/leverandør bruker dere? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvilken butikk/leverandør bruker dere? 9645884[/snapback] Telefast. Samme som Spaceworld, Komplett og Expert. Men andre leverandøren våres (Itegra) har fortsatt bekreftet 10. Oktober. Så dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvilken butikk/leverandør bruker dere? 9645884[/snapback] Telefast. Samme som Spaceworld, Komplett og Expert. Men andre leverandøren våres (Itegra) har fortsatt bekreftet 10. Oktober. Så dette kan bli spennende. 9648293[/snapback] Ok, jeg har fortsatt 8/10 som bekreftet dato hos Telefast. Lenke til kommentar
Litavesla Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Åh, håper den kommer denne uka som kommer slik at jeg får høre deres kommentarer på mobilen før jeg springer ned (nett)butikken og kjøper den..... hehehe... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ok, jeg har fortsatt 8/10 som bekreftet dato hos Telefast. 9648435[/snapback] Merkelig. Forhåndsbestilte fra Telefast ca. 4-5 minutter etter at forhåndsbestillingsmailen deres kom ut og.... Hmm... Får håpe den blir sendt ut på mandag uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå