Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Heisann... Min k850i har fått oftere og oftere hetta og slår seg av... De siste dagene får jeg omtrent heller ikke skrevet meldinger... For når jeg skal skrive, så popper menyene opp hele tiden, så jeg får omtrent bare skrevet en og en bokstav :( Noen som vet hva dette kan være? Er den moden for service og softwareoppgradering? Den er vel drøye året gammel, og den har omtrent fungert feilfritt.. Om den må inn til service, blir meldinger og kontakter slettet da?

edit: Snakket med en som er ansvarlig for tlf på ei mobilsjappe her, og han sier at disse problemene ofte er pga disse touchknappene.. og at det er ei smal sak... noen andre som har opplevd det?

Endret av Etaten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LEverer du den inn på service, mister du alt av data og meldinger ja. Husk å ta sikkerhetskopiering av inneholdet via SE sin pc-suite. Min telefon er inne på sørvis for 2. gang. Den slår seg av, restarter seg, låser seg under samtaler slik at jeg må ta ut batteriet. Dette skjer med nyeste tilgjengelige programvare.

Lenke til kommentar
LEverer du den inn på service, mister du alt av data og meldinger ja. Husk å ta sikkerhetskopiering av inneholdet via SE sin pc-suite. Min telefon er inne på sørvis for 2. gang. Den slår seg av, restarter seg, låser seg under samtaler slik at jeg må ta ut batteriet. Dette skjer med nyeste tilgjengelige programvare.

Er visstnok snakk om at selve "putene" under disse touchknappene som må skiftes på min, og ikke oppgradering... Satser på at det holder... Er en jeg kjenner som skal ordne det i morra.. Kommer tilbake med info om dette... Bare lurte på om noen hadde opplevd det samme som meg, at menyene popper opp i alle retninger når jeg prøver å skrive ei mld eller leter i kontaktlisten... ;)

Lenke til kommentar

Ikke i følge han som skal fikse min k850i og den gamle k800i'en også... Men vi får nå se.. Har tatt backup av kontakter og sms'er både inn og utgående... ;) Fikk låne en Nokia N95 som lånetelefon, så får e no se åssen den er ett par dager... Kjekt å kjenne folk i den bransjen, full service og får igjen tlf'ene om to dager :)

Endret av Etaten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kjøpte nettopp denne telefonen brukt for en billig penge. Utifra det jeg leser her lover det ikke bra. Hehe. Blir uansett morro å se hvordan denne telefonen er. Noen tips til hva jeg kan gjøre / burde gjøre med den når jeg får den? Telefonen er nok resatt til orginal når jeg får den i posten snart. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

da jeg med et uhell ødela skjermen på min K850i fant jeg ut at jeg ikke orket å ha denne drittelefonen lenger, og kjøpte meg en nokia n82! Den er jeg superfornøyd med. Den funker generelt bedre, kamera er bedre, menyene er bedre, og telefonen leverer et mye høyere gjennomsnitt av kvalitet.

K850i var jeg bare plaget med, måtte slå av og på telefonen alt for mange ganger pga at den hengte seg opp ofte. touchknappene var bare tull.

selv om totalprisen på k850i m/abb kostet meg ca 5500 i løpet av det året jeg hadde den, har jeg ingen dårlig samvittighet over å ha kastet telefonen og kjøpt meg en n82 for 3000 spenn..

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Har kjøpt et Kingston 4 GB microSD-kort, men får det ikke til å funke. Står bare "Memory card not inserted" i filbehandling på mobilen. Det medfølgende 512 MB M2-kortet funker fint.

Har formatert kortet i Windows, men til ingen nytte. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...