Gå til innhold

Bruke ekstern HDD som lagrinsplass til 360?

Gastaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min premium xbox 360 har tatt kvelden, og jeg tenker på å kjøpe en core, og bruke en iPod eller en annen ekstern harddisk som lagrinsplass. Er dette mulig, eller trenger jeg den orginale HDD som "passer" til 306?

8864088[/snapback]

Nei, du kan ikke bruke Ipod eller Extrn HDD som harddisk til 360(core eller premium) men du kan ha musikk, bilder og filmer på den som kan spilles av på 360'n men ikke laste demoer og slikt fra live, da trenger du minnikort eller orginal 360-HDD

Lenke til kommentar
Joda, man kan bruke Ekstern Harddisk på 360. Men da må den være formatert i FAT32, IKKE NTFS

8866909[/snapback]

Hvordan fungerer det da egentlig?

Må den eksterne harddisken formateres fra NTFS til Fat 32?

Jeg har en 320gb WD book, den tror jeg har NTFS, kan jeg koble denne til xboxen og spille av musikk etc?

Lenke til kommentar
Joda, man kan bruke Ekstern Harddisk på 360. Men da må den være formatert i FAT32, IKKE NTFS

8866909[/snapback]

Hvordan fungerer det da egentlig?

Må den eksterne harddisken formateres fra NTFS til Fat 32?

Jeg har en 320gb WD book, den tror jeg har NTFS, kan jeg koble denne til xboxen og spille av musikk etc?

8866919[/snapback]

Western Digitalen din vil fungere ja, så lenge den er formatert til FAT 32 :thumbup: Den skal vel være det out of the box tror jeg, det var min hvertfall (WD MyBook 250gb)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...