Fixer'n Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det en bra måte å senke tempen på amd xp 1900+ ? Blir prosessoren tregere ? Tempen sank med 10 grader den ligger nå på 40 grader Før lå den på 51 grader så jeg satte ned vcoren til 1.650, standar er 1.750. Jeg lurer på om den blir tregere, den er like stabil som før. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Den blir ikke tregere, bare kjøligere. Er den stabil er det helt flott, keep it up 8) Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Er det noen andre som har prøvd å sette ned volten på coren ? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg setter heller opp hastigheten Men det fungerer helt fint å sette ned spenningen så lenge maskinen er stabil. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg setter heller opp hastigheten Men det fungerer helt fint å sette ned spenningen så lenge maskinen er stabil. Det er ikke snakk om å overklokke, men å senke tempen. Og det går ikke an å sette opp hastigheten på volten :o Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 En god idè hvis du er ute etter lave temp. og mindre kjøling. Da får du en stillere maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå