SAMU3L Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Hey! Jeg har en PC som består av: 400watts PSU AbitKG7raid 8gig WD HD Ati Radeon 8500 AMDCP1800+ 512mb ddr ram PC-en funker helt fint med mitt gamle AtiRageXL8mb.AGP kort !! Men det funker ikke med radeon8500, vifta på kortett beveger seg ikke engang. Radeon8500 funker helt fint på et Pentium3 HK(testa hos en venn) Hva er feilen ? Får kortett for lite strømm? Jeg har den nyeste biosen til HK*et ! Har sjekka at kortett står bra i slotten. HÅÅÅPER noen kan hjelpe meg !! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 400W skal ivertfall ikke være for lite. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Quote: Pcen funker helt fint med mitt gamle tiRageXL8mb.AGP kort !! Men det funker ikke med radeon8500, vifta på kortett beveger seg ikke engang. Radeon8500 funker helt fint på et Pentium3 HK(testa hos en venn)Hva er feilen ? Har du prøvd å resette BIOSen på hovedkortet? Dette gjøres vha en jumper på kortet. Prøv også å ta ut alt av kort, slik at bare skjermkortet sitter igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå