Big_boy_is_back Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har altid trod jeg snakker med hankjønn, men man kan aldri vite Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det en som har vært bannet som er kommet tilbake? Lenke til kommentar
Big_boy_is_back Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Hva mener du ????????? :-? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hva mener du med at du snakker med hankjønn? Lenke til kommentar
Big_boy_is_back Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 DET JEG MENER ER AT ALLE JEG CHATTER MEG OG SKRIVER SVAR TIL ER GUTTER. DET VAR DET JEG MENTE. OGSÅ SA JEG AT MEN KAN ALDRI HVITE VIS EN ER GUTT ELLER JENTE Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Værsåsnill: Ikke caps, ikke bruk tusen '!'/'?' og prøv å ordlegg deg slik at det er mulig å forstå hva i helskotten du babler om. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Big_boy_is_back ta en titt her.. begynnelsen passer litt i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Big_boy_is_back Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Sorry Da!! Jeg hadde det på uten mening!! J skal slutte Lenke til kommentar
rks Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har du noe spesielt på hjertet, hva med å utdype litt? Ikke lett å forstå slik som du har formulert dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå