Hobbytobben Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Når jeg spiller av DVD'en som jeg har laget med hjelp av Pinnacle versjon 10 stopper avspillingen ca 50 minutter ut i filmen. Dersom jeg brenner en ny DVD skjer det samme, men ikke på akkurat samme sted. Kan det være brenneren? Programmet? (Har lastet ned den siste patch'en) Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Når jeg spiller av DVD'en som jeg har laget med hjelp av Pinnacle versjon 10 stopper avspillingen ca 50 minutter ut i filmen.Dersom jeg brenner en ny DVD skjer det samme, men ikke på akkurat samme sted. Kan det være brenneren? Programmet? (Har lastet ned den siste patch'en) 8863604[/snapback] Hei Har du prøvd siste beta patch versjon 10.8.0.4627? Hvordan plater bruker du, og hvilken brenner? Har du oppgradert firmware osv på brenneren til den nyeste? I Studio 10 har du muligheten å lage kun image, prøv dette å brenn imaget ut med imgburner, finner du på http://www.softpedia.com/get/CD-DVD-Tools/...g/ImgBurn.shtml Se om dette hjelper og rapporter tilbake Kenneth Pinnacle Systems Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå