elgsuppe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Jeg har ingen formeninger om at dette er særlig tøft, eller særlig bra..men i hvertfall er det et slags forsøk på et nærbilde. Det er tatt med EOS 350D og Tamron 55-200mm (den til tusenlappen). Ordet "bildekritikk" lagt inn i emnetittel av moderator Endret 14. juni 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Som du sikkert har oppdaget sjølv, så er det gule litt for over eksponert. Det trekker ALL oppmerksomheten vekk fra floga. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Enig med cv-trial, ble veldig skrikende gulfarge her. Føttene til flua forsvinner jo nesten. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg hater å få negativ kritikk, det gjør sikkert du også. Men det må ut likevel. Bildet ditt kunne ha blitt veldig bra, men som det er nevnt ovenfor her er gulfargen fryktelig. Synes også det ble veldig kornete. Lenke til kommentar
elgsuppe Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Beklager sein tilbakemelding. Mye bedre å få høre hva som er galt, litt derfor jeg postet det også Forøvrig ble det noe rart med bildet når jeg la det ut på web, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Syntes dette var så ekstremt at det faktisk har sin verdi. Som makrobilde er det for dårlig, men som bilde er det faktisk ganske tiltalende og estetisk. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Beklager sein tilbakemelding. Mye bedre å få høre hva som er galt, litt derfor jeg postet det også Forøvrig ble det noe rart med bildet når jeg la det ut på web, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det.. 8933705[/snapback] Her er det nærmest garantert fargeprofilene det har gått skeis med. Forsøk å konvertér bildet ditt til sRGB, dersom dette ikke har blitt gjort før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå