So_RocK Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva er forskjellen på DVI-I og DVI-D når jeg skal kjøpe skjærm? og hvordan finner jeg ut hvilken type det er i skjærmkortet mitt? XFX nVida GeForce 6800 Ultra 256 mb Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 DVI-A vil si at porten kan sende/motta analoge signaler over DVI. DVI-D kan sende/motta digitale signaler, mens DVI-I kan sende/motta begge typer. Det er få skjermkort som har porter med bare DVI-D eller bare DVI-A. XFX-kortet ditt har DVI-I. Lenke til kommentar
So_RocK Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 DVI-A vil si at porten kan sende/motta analoge signaler over DVI. DVI-D kan sende/motta digitale signaler, mens DVI-I kan sende/motta begge typer. Det er få skjermkort som har porter med bare DVI-D eller bare DVI-A. XFX-kortet ditt har DVI-I. 8863481[/snapback] Takk for hjelpen =) nå er det bare å finne en passende LCD skjærm med DVI port =) Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Pass på at du søker etter ordet "skjerm", ellers kan det være vanskelig å få opp treff Lenke til kommentar
So_RocK Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Pass på at du søker etter ordet "skjerm", ellers kan det være vanskelig å få opp treff 8941078[/snapback] hehe seff bruker hw's prisguide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå