Dzeko Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Et spm. Jeg er 16 og skal på åpen audition imorgen... MÅ en av foreldrene mine bli med for å underskrive på det skjema vi får utlevert der nede, eller holder det med lapp hjemmefra? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Søk opp et kontakt nr og ring imorgen tidlig. Regner med at de vil at foreldrene dine skal komme ned. For at "kontrakten" skal være riktig tror jeg man må underskrive på selve papiret. Hjelper ikke da med en lapp der det som sier "jeg har ikke lest sjemaet, men jeg godkjenner det". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Krabben123 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det er ingen som kan finne det riktige nummeret å ringe da. Elending på sånne ting. Mulig jeg bare tar en tur in til Oslo og ser om jeg kan få hentet skjema for så å dra hjem og få det underskrevet hvis mulig. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 02255 -tv2 ringe der og bli satt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå