Kramstogen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hei alle sammen! Dere som bor rundt min hjemby har sikkert hørt om Hell Music festival, noen som skal dit? Jeg gleder meg til Dimmu Borgir og Turboneger, kommer til å blir dritbra! Har forøvrig et par kompiser som skal varme opp for Turboneger of Dimmu, skal også spille selv på Rica hell hotel med jazzbandet(tror jeg). Hva tror dere? Noen som har tenkt seg dit? Noen som har hørt om det før? La diskusjonen begynne Endret 14. juni 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg skal dit, på rock kvelden altså. Ikke noe Snoop Dogg i denne gata nei Dimmu gleder jeg meg mest til, men blir også moro å se bandet til naboen (Reptile). Endret 19. juni 2007 av Speik Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Har selv planer om å skaffe meg festivalpass. Skal høre om jeg kan få kjøpt, evt, fått hvis vi skal spille der. Naboen sier du? Hvor er du fra? Bor i Stjørdal, kompisene mine spiller i Mirrorfall. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ååååhåhå!! Snoop Dogg!! :dribble: OOG Dimmu Borgir!! unlinfgs bandene mine big time! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Hehe:D Gleder meg til å se stjørdals gater fylt med Dimmu fans og Snoop dogg fans :!: Kommer til å bli en del slagsmål... håper jeg Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ååååhåhå!! Snoop Dogg!! :dribble: OOG Dimmu Borgir!! unlinfgs bandene mine big time! 8900332[/snapback] Du elsker både Dimmu Borgir og Snoop Dogg? Uansett, jeg bor på Skogn, og naboen min er vokalist i Reptile. Resten av Reptile kommer fra Malvik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ååååhåhå!! Snoop Dogg!! :dribble: OOG Dimmu Borgir!! unlinfgs bandene mine big time! 8900332[/snapback] Du elsker både Dimmu Borgir og Snoop Dogg? 8914915[/snapback] Jeg lukter ironi. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ååååhåhå!! Snoop Dogg!! :dribble: OOG Dimmu Borgir!! unlinfgs bandene mine big time! 8900332[/snapback] Du elsker både Dimmu Borgir og Snoop Dogg? 8914915[/snapback] Jeg lukter ironi. 8915700[/snapback] Eg gjør.. What's the problem? Endret 23. juni 2007 av Jarek Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Ja i går gikk altså den første konserten av stabelen - ROCK NIGHT IN HELL. Klokken 3 startet festivalen med diverse småband, fikk ikke med meg alle bandene. Men metalbandet Mirrorfall fra Stjørdal og trondheim var verdt å nevne. Kan også sjekkes ut på Urørt og Uhørt. Det som jeg syntes var veldig rart var at Dimmu Borgir gikk på scenen først! De starta i halv 9 tida på kvelden. Siden Jazzbandet mitt (Erlend Albertsen Kvartett) spilte fra 8 til ca. ti over halv 9 rakk jeg ikke å få med meg hele, men det jeg fikk med meg var jævlig tøft. Kom meg etterhvert ganske langt fram i klynga, det var ikke så mye folk, siden de spilte først, men det tok av ganske bra likevel. PS: Vår alles kjære hellhammer kunne ikke møte, siden han har en skade. Så kom Turbonegro, det var i mine øyne(og ører) kveldens høydepunkt, ikke for at de var bedre enn Dimmu, men fordi at jeg engasjerte meg mer. Jeg og en kompis jobbet oss langt fram, nesten på midten mens herlige hits som "All my friends are dead", "Fuck the World" og "sell your body to the night" regnet ned over oss. Ca. midt i settet ble vi velsignet med konfettidryss av turboneger penger, genialt! Hele showet var sinnsykt kult, selv om jeg ikke har hørt noe mye på Turboneger før. Så, etter ca. en time med hopping, vræling og klapping gikk Turboneger av scenen, og bønnen for ekstranummer startet. "oooh, i got erection!" vrælet hundrevis av trøndere, både fulle og edru. Akkurat da jeg begynte å gi opp håpet kom de på igjen, og gjorde 3 nummer som løftet konsertopplevelsen betrakterlig. Selv om "get it on", "Age of Pamparious" og et annet nummer - som jeg ikke husker tittelen på i farta - tok av som bare det, og trøkka som f**n fikk vi, til manges skuffelse ingen ereksjon. Så til sist gikk Breed på Scenen. Jeg syntes oppriktig synd på dem, siden de aller fleste var for slitne til enda et metalband. Heavy metal med scream vokal, tydelig inspirert av Pantera - Jævlig tøft! Sto ikke igjennom hele settet, siden jeg var rimelig utmattet, men til tross for lite folk tok bandet av som bare det, jeg beundrer evnen til å få med publikum når det var såpass lite, kanskje 100-150 mennesker. Breed er definitivt verd å sjekke ut for deg som liker Pantera og den type Metal. Endret 1. juli 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Var på Snoop Dogg ikveld Hva kan jeg si det var veldig lang ventetid. Først var Mira Craig forsinket en halvtime så kom snoop 2 timer etter Mira hadde gått av scenen Veldig utmattende mange besvimte (!) faktisk av det Men en vellykket konsert Endret 1. juli 2007 av Hofern Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Hehe Snakket med en som hadde vært inne på suiten der han bor. Da sa de at Snoop sov, og at han måtte ikke stresses, for han skulle spille Xbox før konserten Så mens mira var forsinket lå han og sov, og når hun begynte å riste ræva si satt han og spilte Xbox :!: . Sikkert derfor han var så sein "Nei, jeg har kommet så langt! Bare litt til!" Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 http://www.adressa.no/kultur/festivaler/article889622.ece vedder på at de ikke ville gått i minus om de hadde fått i noe rock eller noe istede for hip hop/rap...tror ikke mange av de fjortisene som hører på snoop er villige til å betale for å se han live ^^ bruker heller ukelønna på røyk å drikke Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Det var snoop dogg konserten som var den dyreste, og den trakk mest folk. Hadde de hatt rock istedet for hiphop ville nok underskuddet vært enda større. Det har med trøndere og hvor trege vi er til å komme oss ut. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Snoop er da en mye større artist enn de andre som var der. Og nei, det er ikke bare fjortisser som hører på ham. Det er nok like mange fjortisser som hører på "din type" musikk. Jeg var foresten på Snoop konsert i Bergen i overigår. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Spiller ikke Snoop alltid Xbox før han går på scenen? Mener på huske han gjorde det Quart i 05. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jeg skal dit, på rock kvelden altså. Ikke noe Snoop Dogg i denne gata nei Dimmu gleder jeg meg mest til, men blir også moro å se bandet til naboen (Reptile). 8897639[/snapback] Reptile er jo Torkil, og du er naboguten hans? Vil si du er en Kolvereid-kar? EDIT: ahh, sorry Nullskattesnylterne-vokalist kaller seg "Reptile" Misforstod Endret 5. juli 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ååååhåhå!! Snoop Dogg!! :dribble: OOG Dimmu Borgir!! unlinfgs bandene mine big time! 8900332[/snapback] Du elsker både Dimmu Borgir og Snoop Dogg? 8914915[/snapback] Jeg lukter ironi. 8915700[/snapback] Eg gjør.. What's the problem? 8926241[/snapback] Hvem liker begge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå