OscarWoHA Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Heisann. Vurderer sterk å kjøpe Xbox 360 nå pga de to flotte bilspillene Forza 2 og DiRT. Det jeg lurer på er hvordan Xbox 360 Wireless Racing Wheel er i bruk. Jeg har litt plassmangel i hybelen, så det blir på en måte å bruke senga som sofa og sitte med ratt i fanget eller sitte i kontorstolen med ratt i fanget. Ville det fungere bra eller er jeg avhengig av å feste rattet til et bord? Hadde vært supert om noen kunne tatt bilder av rattet (og pedal) i bruk. Gjerne med mobilkamera om nødvendig Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har rattet på låret, går kjempefint det siden rommet er ganske lite når det står 4 konsoller og 2 TVer og noen par hyller å sånt Lenke til kommentar
MgrBuddha Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg synes det er stor fordel å få rattet festet. Nesten et must. Men når det er sagt så skal det nevnes at løsningen for å ha det på fanget er bedre på dette rattet enn på noen andre jeg har sett. Og forresten, minst like viktig (for meg) er å få satt pedalene opp mot noe så de ikke flyr i vei når jeg blir litt ivrig med foten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 FUnker veldig bra å ha rattet liggende på lårene. HAr ingen bord som passer skikkelig så dette er eineste måten eg får brukt det på Lenke til kommentar
trydis Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 fungerer helt fint når man har det plassert på lårene, men festet til et bord eller liknende er selvsagt å foretrekke da rattet blir helt stabilt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 litt off topic men noen som vet hvor mye rattet koster? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Man får det gatt for rundt 1000,- i butikk med PGR3 bundlet. Finner vel pakker med Forza 2 og rattet til 1500,+- tror eg også. Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ikke for å drive reklame, men Epert har en tilbudspakke med Forza2 og rattet med PGR3 til 1399. Kjøpte pakken, og er veldig fordnøyd med alt. Idag fikk jeg lånt meg Solberg-stol av en kompis (han pusser opp og er på flyttefot, så får låne det en stund - og så er det jo sommer og sol, da...), så nå blir det moro i heimen - med saftig lydanlegg med SVS sub og projektor på 92" lerret i tillegg blir det tøft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå