severinM Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ah... det hørtes jo ganske logisk ut! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Ganske lik oppførsel på skjermen jeg har på jobb. En SONY 15" tft et eller annet, Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ser ikke noe hakking på min LCD. Samsung syncmaster 913v. Bare et bitte lite slør etter teksten, nesten som "outer glow" funksjonen i Photoshop. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 En liten "outer glow" og litt hakk på min BenQ FP222WH Litt merkelig siden man ikke merker noe i film, spill eller andre skjermsparere.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Å bruke den type standard skjermsparer som en test for dette blir ikke helt reelt. Grunnen er ganske enkel å forklare: Skjermspareren som her blir brukt er laget for å ikke bruke noe ressurs i det hele tatt. Den har ikke prioritet hos windows, prioriteten er faktisk å kjøre maskinen på tomgang (idle) mens skjermspareren er i effekt. Jeg vet ikke om dette er helt riktig, men det virker som den mest logiske grunnen til at det kan hakke selv på en crt skjerm. Skjermsparere som følger med StyleXP f.eks, der er det f.eks en hvor du kan sette på fyrverkeri og konfigurere det selv. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Skjermbeskytteren hakker litt av og til på min CRT-skjerm (Medion 19" 1600x1200 75Hz), men det er ingen tegn til etterslep, selv på raskeste hastighet. Denne skjermbeskytteren er absolutt ikke den beste måten å teste dette på. En liten OpenGL-sak kan lages om noen har ønske om å teste repsonstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå