Gå til innhold

Nutel telecom kill bill - noe bra?

Anbefalte innlegg

http://www.nutel.no/nutel/toppmeny/mobil

Ser Nutel er kommet med et nytt fastpris abonomang, som kunne passet mitt ringemønster utmerket.

Pr. idag har jeg Netcom ucan2 , www.ucan2.no. Dvs jeg ringer gratis til en del kompis, som har samme abonomang. Rekningene havner på en alt fra 600 - 1000 pr mnd.

Ser at dersom jeg velger nutel, kan jeg på årsbasis spare en del tusen kroner, men spørsmålet er, finnes det noen andre fastpris abonomang, som jeg har misset her?

Ser også at det står at abonomanget er delvis reklame finansiert, noen som har abonomang fra dem, og har peiling på hvor mye reklame sms en motar pr dag.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hevder at det er et stort udekket område.

8867879[/snapback]

hehe , det kan vel stemme, men dette er en diskusjon som kan pågå i noen år. Men du mener det er bedre å velge netcom dekning da?

8867919[/snapback]

Hopp

Har hatt nutel siden januar. Jeg fikk ikke første regning før midten av mars etter flere purringer. (Forfall på den første var da gått ut for lengst). Fikk senere de samme regningene på nytt med utsatt forfall (flere uker etter, helt uoppfordret). Så skiftet de fra å håndtere sine egne fordringer til å bruke payex AB. Disse klarte ikke å sende ut efaktura eller epostfaktura for april og derfor (antar jeg, kan jo ikke ringe og snakke med nutel for kundeservice er stengt i helger og etter klokka 16 på hverdager) sitter jeg nå med uspesifisert inkassovarsel i hånda. Jeg er svært lite fornøyd og kommer til å skifte til noen som klarer å fakturere kundene sine på fornuftige måter.

Mvh.

Simen Farstad

Lenke til kommentar
Jeg hevder at det er et stort udekket område.

8867879[/snapback]

hehe , det kan vel stemme, men dette er en diskusjon som kan pågå i noen år. Men du mener det er bedre å velge netcom dekning da?

8867919[/snapback]

Personlig synes jeg netcom har bedre dekning - iallefall i mitt område.

byttet fra Telenor FriTid til Netcom Ucan2 i år, og får nå inn signal på steder jeg før måtte stå med vinduet og holde mobilen ut mot det fri for å få signal.

Har ikke sett noe dekningskart for Netcom though - har du en link?

Lenke til kommentar
Har ikke sett noe dekningskart for Netcom though - har du en link?

8877097[/snapback]

Dekningskartet til Netcom finner du her.

Sammelignet med Telenor sitt dekningskart syntes jeg Netcom ser ut til å ha større områder uten grønnfarge (gsm-dekning).

Det vil alltid forekomme lokale variasjoner i dekningen mellom de to operatørene, Netcom fungerer gjerne best for deg og Telenor best for meg og så videre. Stort sett er de fleste fornøyd med den dekning de oppnår med leverandøren sin så en diskusjon om hvem som er "best" er ikke mye poeng i grunnet mye preferanse og lite beviselig data.

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Dette er uansett ikke en tråd hvor god dekning telenor\netcom har.

Jeg er også interessert i synspunkter ang. dette abbonementet, da det virket til å kunne være aktuelt for min del også.

Bare trist at det skal ligge et lag med useriøsitet over det :\

Lenke til kommentar
Dette er uansett ikke en tråd hvor god dekning telenor\netcom har.

Jeg er også interessert i synspunkter ang. dette abbonementet, da det virket til å kunne være aktuelt for min del også.

Bare trist at det skal ligge et lag med useriøsitet over det :\

8878784[/snapback]

Det er riktig at dette ikke er en tråd om hvor god dekning Telenor eller Netcom har, men det var forsåvidt du som tok opp temaet.

Hos VG Nett har noen laget en liste hvor man kan stemme på "BESTE MOBILTELEFON OPERATØR" ifølge overskriften og i kommentarfeltet under er det en god del som er veldig positiv til Nutel. Listen finner du her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...