PgUp Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Skal oppusse soverrommet mitt, og trenger noen tips.. Skal få nye hyller, ny sofa, ny tapet o.s.v. Hvilke farger er kule å ha på et ungdomssrom? Har dere noen råd og tips til et kult rom? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Du kan jo ta en titt i nerdebule-tråden og se om du får noe inspirasjon derfra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Om du har kamera kunne det vore smart å legge ut bilete her for at forumfolket kan få eit overblikk over korleis du har det no. Elles så må eg anbefale ein lys farge. Lysare enn du trur. Fargen eg fekk på rommet mitt for nokre år sidan (Stadtblått) tykte eg var veldig lys då eg såg den på testlappen, men når den kom på veggane har eg trivst med den. Velg heller for lys farge enn for mørkt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jepp. Jeg valgte og en lys farge, som ble mørkere når den kom på veggen. Lyse vegger, med klare farger på møblene? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Hvilken farge vil dere si passer best på et gutterom? Hvitt eller blått? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Personlig er jeg mest glad i hvit-farger. Jeg er ikke noe fan av jente- og gutte-rom type rosa rom og blå rom. MEN lyse blåfarger skal visstnok være beroligende da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvis det hadde vært opp til meg, hadde jeg ikke valgt helt hvit. Lyse, lyse grå/beige/blå blir bedre, etter min mening. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ikke velg grå. Det ser ut som en institusjon/fengselscelle. Velg noe alá morgengry, cafelatte eller eggeskall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå