Greva Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Jeg har vært så flink og klarte å trykke på knappen "Gi bud" på qxl.no på en Acer AL2216Ws som, etter hva jeg har forstått, ikke har DVI, men bare VGA. For det første stemmer dette? Er det noen måte (uten å bli overbydd) at jeg kan reversere dette uten store konsekvenser? Det står at alle bud er bindende. Så det andre spørsmålet: Jeg har tenkt å oppgradere PC-en min og kjøpe et Geforce 8800GTS 320 MB skjermkort og der står det 2xDVI-I. Betyr det at jeg må ha DVI på skjermen for at dette skal fungere? Og er dette et veldig bra skjermkort forresten, noe jeg kan bli fornøyd med? Håper på raskt svar=) Endret 14. juni 2007 av Greva Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har vært så flink og klarte å trykke på knappen "Gi bud" på qxl.no på en Acer AL2216Ws som, etter hva jeg har forstått, ikke har DVI, men bare VGA. For det første stemmer dette? Er det noen måte (uten å bli overbydd) at jeg kan reversere dette uten store konsekvenser? Det står at alle bud er bindende. Så det andre spørsmålet: Jeg har tenkt å oppgradere PC-en min og kjøpe et Geforce 8800GTS 320 MB skjermkort og der står det 2xDVI-I. Betyr det at jeg må ha DVI på skjermen for at dette skal fungere? Og er dette et veldig bra skjermkort forresten, noe jeg kan bli fornøyd med? Håper på raskt svar=) 8862765[/snapback] Det er nok dessvere kun VGA på den skjermen, men det gjør vel ikke så mye? Du kan ha vga og dvi på samme kabel, så det er ikke noe problem. Hvis du ikke vil ha den skjermen, så må du nesten bare satse på at noen gir høyere bud. Men hvorfor gidde du bud når den koster 2350,- ny? Samme skjerm med dvi og vga koster 2450. Lenke til kommentar
Greva Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg veit jo det, helt idiotisk av meg! Jeg glemte at den ikke hadde dvi, så tenkte jeg at det var billigere enn ny-pris.. nå er den ikke mye brukt da, så den er som ny, men uansett! Jeg er jo ikke så veldig opptatt av kvalitet, for jeg regner ikke med det blir superdårlig uansett! Men det blir altså ingen vanskeligheter med henhold til det skjermkortet jeg har valgt, med tanke på tilkoplingsmuligheter osv...? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg veit jo det, helt idiotisk av meg! Jeg glemte at den ikke hadde dvi, så tenkte jeg at det var billigere enn ny-pris.. nå er den ikke mye brukt da, så den er som ny, men uansett! Jeg er jo ikke så veldig opptatt av kvalitet, for jeg regner ikke med det blir superdårlig uansett! Men det blir altså ingen vanskeligheter med henhold til det skjermkortet jeg har valgt, med tanke på tilkoplingsmuligheter osv...? 8862892[/snapback] Nei det blir det ikke, har aldri brukt dvi selv, alltid vga.Bilde. Skjermen er ikke så dårlig da, veldig bra til spill og gir fine bilder. Lenke til kommentar
Greva Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Heldigvis var det en som overbød meg:D Hehe, flaks der:P Han er ganske dum btw, som betaler 2100:P Kanskje han gjorde samma feilen som meg! Men uansett, nå har jeg sjansen til å kjøpe en ny skjerm. Det blir enten: Samsung 22" LCD Syncmaster 225BW TCO03 Silver, 1680x1050, 5ms, VGA/DVI, 700:1 eller: LG 22" LCD L226WTQ-WF 1680x1050 3000:1, 2ms, DVI-D, Silver/Black Og så er det en som heter L226WTQ-SF. Hva er forskjellen på denne og den over? Hvilken av disse anbefaler dere? Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har akkurat den Samsungen! Jeg er strålende fornøyd! Var veldig engstelig i forhold til kontrastforholdet, men det ser veldig bra ut . Bare under booting du er redd det er dårlig, når du ser film så funker det fjell . Lenke til kommentar
Greva Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som har erfaring med LG sine? Samsung sin er 200 kr billigere, er det verdt å betale 200 kr mer for LG sin, som har 2 ms..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå