Gå til innhold

Er det noen måte og sjekke om jeg kjører Dual DDR?

venomzorg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruk SiSoft Sandra, sjekk hva slags score du får på minnet... Hvis du scorer lavt, så er det noe leif.

-KJ

ok, aldri prøvd det programmet men laster det ned nå.

hvor mye burde jeg få med 2*256MB cp3200@pc2700 cl2.5@cl2 i dual ddr da? jeg kommer med test resultater om 10 min :D

Lenke til kommentar

Det er tre muligheter for dual DDR på dette kortet: socket 1 og 3, eller socket 2 og 3 eller socket 1,2 og 3 (hvis du har tre minnemoduler). Med andre ord skal du ha en i den blå som er ytterst. Dette står i manualen som følger med kortet, så du burde kanskje ha lest den først :wink:

Lenke til kommentar

Joda, men i de linkene jeg postet så bruker de Sandra 2002 så vidt jeg kan huske. Den differansen som er mellom det du scorer og det Sandra 2003 har som default er så liten at det spiller ingen trille. Det kan skyldes hva som helst. Hvis du laster ned CacheMan, registrerer denne, og bruker beste innstillinger der, så vil du nok kunne nå det som Sandra mener du skal ha. Men om det er verdt det?.....

-KJ

Lenke til kommentar
Joda, men i de linkene jeg postet så bruker de Sandra 2002 så vidt jeg kan huske. Den differansen som er mellom det du scorer og det Sandra 2003 har som default er så liten at det spiller ingen trille. Det kan skyldes hva som helst. Hvis du laster ned CacheMan, registrerer denne, og bruker beste innstillinger der, så vil du nok kunne nå det som Sandra mener du skal ha. Men om det er verdt det?.....

-KJ

nei sikkert ikke. men der det står hva jeg skal ha står det ikke om de har brukt dual ddr eller ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...