DonTomaso Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hva synes dere om dette oppsettet? Poenget er å bygge en musestille "kontorpc", som i all hovedsak skal brukes til surfing, musikk, og kanskje litt spilling også, selv om grafikkkortet ikke er av det kraftigste. Har ikke planer om å overklokke. Noe som bør endres? Er rammen grei nok, eller er det noe å hente ved å oppgradere den? Hva vil jeg kunne tjene på å kjøpe et dyrere hovedkort? Harddisker og skjerm har jeg fra før. Handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=23331 Endret 14. juni 2007 av DonTomaso Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Du har glemt å gjøre handlevogenen tilgjengelig for andre. PS. Har du vurdert en ferdigbygd maskin? Jeg har solgt et par av DENNE, og den er tilnærmet lydløs! Endret 14. juni 2007 av HilRam Lenke til kommentar
DonTomaso Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Du har glemt å gjøre handlevogenen tilgjengelig for andre. 8862691[/snapback] Pokker. Tror det skal funke nå. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) sannphire anbefaler 450w til x1950pro btw , eller 28amp eller hva det :S ,, ellers så det drit bra ut , kanskje satse på en tagan 480 easycon , har den selv og er max fornøyd ! stille , kraftfull , kvalitets inntrykk uten like , alt virker gjennomført, og 3 års garanti. og hilram, det er en stor ytelsesforskjell mellom de maskinene , tror ikke du får samme spekken og mulighetene , ferdigbygd Endret 14. juni 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 og hilram, det er en stor ytelsesforskjell mellom de maskinene , tror ikke du får samme spekken og mulighetene , ferdigbygd 8862739[/snapback] Enig. Det er bare det at tråden heter "Stille kontor-PC" !! Egentlig tror jeg navnet på denne tråden burde endres til "multimedia/spillmaskin som skal stå i stuen". Lenke til kommentar
M-Ch Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Beste kab for stille pc er Nexus Brezze.Bruker disse til alle bygg jeg selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå