kenneth14 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 ja da har jeg i hvertfall fått noen deler i hus av den nye maskinen som jeg vant jeg fikk med meg skjerm å div prog vare +skriver + høytalere ,maskinen fikk jeg ikke da hk hadde tatt kvelden igjen rett før jeg kom for å hente den ((( men ok , det jeg trenger hjelp til er skjermen Dell UltraSharp 3007WFP jeg har p5n-e-sli hk med 2gb ram å et 8800 gts kort men jeg får ikke skjermen til å funke å finner heller ikke drivere på dell.no til vista hvis jeg trenger det , kan noen hjelpe meg ?? på forhånd tusen takk Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er det strøm på skjermen? altså, lyser det noe av noen led lys i front elller lignende? Har du prøvd innputknappen på fronten? Eller meny knappen? Er den helt død? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Må du ikke ha et spesielt skjermkort til denne? Mener jeg har leste det for en tid tilbake siden... Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vil tro 8800 GTS fungerer fint. Jeg har 24" til Dell og bruker X1950PRO, det fungerer nå helt utmerket. Kan ikke se form meg at den krever et spessielt skjermkort. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 DELL 30' krever vel dual-link for å få nativ oppløsning. Ville tro det fulgte med kabler til dette fra DELL: Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 ja da har jeg i hvertfall fått noen deler i hus av den nye maskinen som jeg vant jeg fikk med meg skjerm å div prog vare +skriver + høytalere ,maskinen fikk jeg ikke da hk hadde tatt kvelden igjen rett før jeg kom for å hente den ((( men ok , det jeg trenger hjelp til er skjermen Dell UltraSharp 3007WFP jeg har p5n-e-sli hk med 2gb ram å et 8800 gts kort men jeg får ikke skjermen til å funke å finner heller ikke drivere på dell.no til vista hvis jeg trenger det , kan noen hjelpe meg ?? på forhånd tusen takk 8862363[/snapback] nvidia.com? Lenke til kommentar
smy Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 For å få sikkerlig oppløsing så sakt over meg trenger en dual link dvi kable men folger med normalt Men ellers på min30" så plugg i strøm og skjermkable så funket det Lenke til kommentar
kenneth14 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 alt i orden nå som den noob jeg er så var det bare feil kabel .. takker for alle svar .. god helg alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå