britty Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hjelp! Har tatt sol i 20 min. idag og kommer ut med en flekk på størrelse med en munn..det er ikke mørk som en føflekk altså, men man ser at det er en FLEKK der..hva er dette? Kan ha noe med å gjøre at jeg lå med arma oppå magen i et halvt minutt og at det kan ha presset mot den plassen?:S Eller hudkreft? Men har bare tatt sol 2 timer i hele mitt liv liksom Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dette hørest ut som hudkreft ja, min mor fikk også en slik, men hun døde aldri av det da. Men måtte gå på cellegift. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det kan hende det er hudkreft. Om eg var deg ville eg gått til legen snarast. Om det viser seg at du ikkje har hudkreft så blir du veldig letta. Om du verkeleg har hudkreft så er det bra at du oppdaga det så tidleg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 kanskje dette eller dette kan være av interesse? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Dette hørest ut som hudkreft ja, min mor fikk også en slik, men hun døde aldri av det da. Men måtte gå på cellegift. Det husker jeg at hun fikk ja, det var ikke noen hyggelig opplevelse. Kom deg til lege ASAP!! Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hjelp! Har tatt sol i 20 min. idag og kommer ut med en flekk på størrelse med en munn..det er ikke mørk som en føflekk altså, men man ser at det er en FLEKK der..hva er dette? Kan ha noe med å gjøre at jeg lå med arma oppå magen i et halvt minutt og at det kan ha presset mot den plassen?:SEller hudkreft? Men har bare tatt sol 2 timer i hele mitt liv liksom 8862237[/snapback] Plutselig? På størrelse med en MUNN? Vel, det høres ikke akkurat så farlig ut! Men langsomt begynner det å komme en slik post minst en gang i uka her på helseforumet. Hva med at vi begynner å forlange bilder av disse fenomenene? Kunne langsomt ha blitt et slags pato-histologisk atlas for innbilte (og reelle) melanomer... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg vedder 10 kroner og en gullerot på at det ikke er hudkreft. Forumfolket her må slutte å komme med slike bastante påstander, kan jo skremme vettet av folk. Det er jo selvfølgelig bedre å være på den sikre siden og dra til legen. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Om dette kom pluttserlig etter soling så kan du være 99% sikker på at det IKKE er hudkreft! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det kan være pigmentflekk. Men hudkreft hørtes voldsomt ut pga 20 min. i sola. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Om dette kom pluttserlig etter soling så kan du være 99% sikker på at det IKKE er hudkreft! Tipper trådstarter har funnet ut av det nå så lenge etterpå Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Enten eller sier nå jeg Går for pigmentflekk Endret 15. august 2009 av Raude Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Om dette kom pluttserlig etter soling så kan du være 99% sikker på at det IKKE er hudkreft! Tipper trådstarter har funnet ut av det nå så lenge etterpå Mye mulig det! Jeg sier bare hva jeg mener. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Tviler sterkt på at det er nokon hudkreft som oppstod på 20min. Mest trulig berre ein liten "hudskade" som eit ressultat av noko i fra solariumet som du reagerte på. Edit: Ser no at tråden er ganske gammel. Endret 18. juni 2008 av xersess Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nøyaktig hvor sitter denne flekken? Det første jeg tenkte på når jeg så emnetittelen var denne lyse flekken man får over rumpa etter man har tatt sol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå