ZyberZone Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Trenger noe forslag til hva jeg skal kjøpe til pappa når han fyller 50. Noen gode tips? Rundt 500 kr Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 som jeg har sagt mange ganger før: ta et 50 kmh skilt. bruk 500 kr på verktøy om du ikke har noe også gir du han et 50kmh skilt. vask det føst. ha må ha humor for å like gaven. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Hehe, litt kjipt å ta med et 50-skilt på flyet over atlantern. Kommer garantert til å bli stilt en del spm Må nesten kjøpe i morgen.. noen flere tips? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Røyker han? Isåfall behøver du ikke gi han noe som helst, bare ta fra han alt som finnes av sigaretter, tobakk o.l i huset og brenn det Det tenker jeg å gi mamma`n min Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Røyker han? Isåfall behøver du ikke gi han noe som helst, bare ta fra han alt som finnes av sigaretter, tobakk o.l i huset og brenn det Det tenker jeg å gi mamma`n min 8871180[/snapback] ja for da blir det helt klart ro og fred i huset, ikke no å si på det nei. drit i å ta fra dem det, gi dem en broskjyre mot røyking. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Gamlinger (man er gammel når man er over førti) liker vel ofte sånn hjemmelagde gaver og familiebilder, siden de har alt fra før av. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Røyker han? Isåfall behøver du ikke gi han noe som helst, bare ta fra han alt som finnes av sigaretter, tobakk o.l i huset og brenn det Det tenker jeg å gi mamma`n min 8871180[/snapback] Hehe, nei, han røyker ikke Bilder o.l hadde egentlig vært fint, og har tenkt på det. Men, har vært for treg, og jeg må ha det innen tirsdag.. Derfor blir det litt dårlig tid. Noen som vet hvor man kan få kjøpt 0.4/0.5 liters ølglass som det står Ringnes på? Eller må jeg ut på byen i kveld å finne noen? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt 0.4/0.5 liters ølglass som det står Ringnes på? Eller må jeg ut på byen i kveld å finne noen? 8873305[/snapback] den beste gaven en far kan få. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt 0.4/0.5 liters ølglass som det står Ringnes på? Eller må jeg ut på byen i kveld å finne noen? 8873305[/snapback] den beste gaven en far kan få. 8873334[/snapback] Slike har jeeeg (= fåes kjøpt på brukthandler, loppemarkeder o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå