Gå til innhold

Tilbakemelding på ny webside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med en flash intro (valgfri)

er jeg for kritisk kanskje...  8)

Da må jeg bare lære meg flash først :wink: - men det hadde vært fett ja... Neida, du er ikke for kritisk. All seriøs kritikk (positiv og negativ er bra), så kan jeg sile ut det jeg vil forandre selv 8)

Mvh

Bendik

Lenke til kommentar

syns den var helt grei og fin.. men den utmerket seg ikke hos meg.. den var en veldig sånn midt på treet side.. og jeg vet ikke om andre gjorde den samme feilen. men det første bildet midt på siden.. der trodde jeg at jeg skulle klikke, siden det er sånn på veldig mang sider at man må klikke på et bilde midt på introsiden.. så kanskje du kan legge til f.eks VELKOMMEN over

PENSOL lysdesing.. med veldkommen oppe i venstre hjørne og til pensol nede til høyre? ikke noe fancy.. men slik at man føler at det ikke er et inngangsbilde..

:)

Lenke til kommentar

1) Siden var grei nok den.

2) Det som virkelig manglet var innhold fra firmaets side. Lys er ikke noe menigmann har god greie på. Lag et valg om hva lys kan gøre for en forestilling.

3) Be de ta bilder fra de forskjellige arrangementene de setter lys. Ta bildene før forestillingen begynner. Da kan de ta gode bilder som viser hva lys har å si for å sette den rette stemningen.

Yoda

Lenke til kommentar

Heilt grei den. Enkel og oversiktleg.

Så til min kjepphest: den validerer ikkje.

http://validator.w3.org/

Ikkje lag flash-intro. Det er gjort undersøkingar på slike ting, der mange ikkje gidd å gå til sida fordi det involverer eit ekstra steg (enten sjå introen eller klikke 'skip'). Dei fleste som er på kommersielle sider er ute etter info, og får dei ikkje det med ein gong så går dei lei.

Så eg er nok einig med dei over som sier at det er litt knapt med berre bilde på førstesida. Litt tekst, slik at folk skjønar at dei er framme hadde gjort seg.

Lenke til kommentar

Grei side du har laget ja, men den ser ikke likedan ut i Opera som i IE, derfor, anbefaler jeg deg og lage den W3C validert. Da skal den se likedan ut i ALLE browsere som er W3C kompitable (IE,Opera,Netscape)... Se min side i siggen så vil du se den er W3C kompitabel (trykk på det lille iconet W3C på siden).

Lenke til kommentar

Fin side, det eneste jeg kan klage på er fargen på linker du akkurat har trykket på, den mørke rødfargen forsvinner lett i det svarte.

Til neonX: Det er ikke garantert at det vil se likt ut i de forskjellige browserne selv om sidene er w3c-godkjent. Mine sider ser forskjellig ut i Opera, Mozilla og IE selv om de er godkjent på både html og css, best i IE, deretter Mozilla, og Opera (vel og merke beta) til sist.

Edit: Så forresten akkurat på www.wikdahl.net nå, og den vises absolutt ikke som den skal; høyre side av nyhetspostingene er borte. Man ser bare Sund,Janu,Postet av osv.

Lenke til kommentar

MortenH: Jeg må vel dementere et par av utsagnene ja, det er faktisk rett, det er ikke garantert at den ser likedan ut, faktisk er det sånn med min egen side, den ene tabellen til venstre er litt annerledes i Opera enn i IE, ikke f*en om jeg vet hvorfor.... Oppdaget nå at Newspro har ødelagt litt... Siden ser bra ut i Opera, men helt på landet ut i IE... ikke helt skjønner jeg hvorfor men, jaja... litt dumt og skryte av sin egen side at den er W3C osv. så er den helt rassert :oops: :oops: *flau*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...