Gribben_1243 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 som titelen sier. leter jeg etter ett program for å lage dvd meny. vi holder akkurat på med å bli ferdig med ett film prosjekt på skolen jeg går på. og vi trenger sårt ett program for å lage en bra meny.. vet nero har inebyggd meny laging. men den ser rett og slett ikke bra ut så jeg leter etter noe jeg kan lage noe litt bedre med. om du vet om noe som du kan lage meny med effekter i. så gi meg beskjed ps: vi er fattige elever som ikke har råd til å betale for program varer. ser derfor helst at programmet er gratis og lovelig Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Last ned og bruk Sony DVD Architect i prøveperioden gratis: http://www.videohelp.com/tools/DVD_Architect Lenke til kommentar
Gribben_1243 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 takker og bukker Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 til senere bruk, Kanskje Nero? bra program! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kanskje litt stor bump, men siden "alle andre" tråder jeg har funnet om dvd menyer har omhandlet Nero Vision(noe pcen min av en eller annen grunn ikke vil kjøre uten feil) spør jeg her. Fungerte DVD Architect bra? For etter at jeg leste litt om det fikk jeg følelsen av dette var for å sette sammen småfilmer til en stor film, og det er ikke det jeg leter etter akuratt nuh! Lenke til kommentar
steinark Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 som titelen sier. leter jeg etter ett program for å lage dvd meny. jeg bruker og anbefaler DVDstyler enkelt å bruke funker knall om du vet om noe som du kan lage meny med effekter i. så gi meg beskjed har noen helt enkle effekter... ps: vi er fattige elever som ikke har råd til å betale for program varer. ser derfor helst at programmet er gratis og lovelig Helt gratis helt lovlig (GPL). Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis du har Vista så kan du bruke Windows DVD Maker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå