Gå til innhold

Anbefaling DV cam max 4000


Anbefalte innlegg

Hei, mulig dette er drøftet ørten ganger før her, men men her er mine specs:

 

Lurer først på om man kan koble "alle" dv kameraer til den gamle VHS spilleren for å overføre de gamle VHS kassettene til videokameraet?

 

1. Hvis ikke, er dette et krav.

 

2. Bildestabilisator

3. Fjernkontroll

 

Det skal være DV, ikke DVD eller harddisk.

 

Jeg har sett at Panasonic har gode kameraer som er anbefalt, men jeg er usikker på om de har inngang for audio/video fra VHS ol.....Ut fra det jeg skjønner av spesifikasjonslista har de ikke det....!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vanligvis ville Panasonic hvert det selvskrevne, men siden du vil ha analog inn, så er det eneste fra panasonic NV GS400, dette gikk dessverre ut av produksjon, men uansett, så lå det på 3 ganger så mye som ditt budgett.

 

Jeg vet dessverre ikke om noen kameraer til din prisklasse med analog inn....

Lenke til kommentar

Canon MV960 har analog inngang (og dv-inn). Men bildekvaliteten på filming er langt under det man får på tilsvarende Panasonic kamera. Bildekvaliteten på overføring fra analoge kilder er det imidlertid ikke noen vesentlig forskjell på.

 

DV- og AV-inn

Det avanserte MV960-kameraet har både DV- og AV-inn. Med DV-inn kan video som er redigert på PC, overføres tilbake til et miniDV-bånd i kameraet. Analog til digital konvertering er mulig med AV-kontakten, slik at du lett kan overføre gamle hjemmevideoer til digitale bånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...