-balder- Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 er det ingen som har den nye pioneer 4x på lager a05 eller 105??? noen som veit om en god brenner på lager??? Lenke til kommentar
norway Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du skal ha akkurat samme brenner som meg , så jeg kan si deg at den nermeste datoen jeg fant er 31 januar. Tror jeg så 17 januar også , men til en høyere pris... Men den billigste plassen er http://www.pceksperten.no/ hviss det betyr noe.... Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Ok takker for tipset Jeg bestillte først hos komplett for det sto at den skulle komme 06.01.03 altså ikke antatt men KOMMER 06.01 deretter flyttet de om til 31.01.03 og skrudde opp prisen, med ca 100kr. derfor ville jeg finne noe bedre, så forresten et godt tilbud på easypc.no. pceksperten.no virket litt amatørmessig, men det bør vel ikke ha noe å si. men easypc var faktisk også 20kr billigere hehe og du får e-faktura så man slipper oppkravsgebyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå