stiji Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hey alle sammen! Hva syns dere er den beste isen? Ønsker svar! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 er vell lion is vell eller dream med caramel Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kan man spsie is en gang i uken mens man deffer? Gidder ikke å lage et nytt emne. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 det må være soft is eller kuleis med vanilje og sjokolada.. Lenke til kommentar
stiji Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Kan man spsie is en gang i uken mens man deffer?Gidder ikke å lage et nytt emne. 8861652[/snapback] Sorry ass, men, jeg veit ikke hva deffe er Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Helt klart sjokoladepartiet i Tress. Kan man spsie is en gang i uken mens man deffer?Gidder ikke å lage et nytt emne. 8861652[/snapback] Er vel ikke farlig det så lenge du ikke spiser mengder med is. Endret 14. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dumle isen, nammenam! Denne tråden bør vel heller ligge i Samfunn -> Mat og Drikke. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Solo-is (Hvor ble det av colautgaven, egentlig?), eller Lollipop. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kan man spsie is en gang i uken mens man deffer?Gidder ikke å lage et nytt emne. 8861652[/snapback] Du kan spise en tokilos kalkun hver dag under deff, hvis du vil det. Men det vil ødelegge effektiviteten din. Er du virkelig gira på å oppnå målet ditt så kjapt som mulig, sier du farvel til is og andre søtsaker. Is er ikke det verste du kan ha i deg, riktignok, så ikke ta det med dårlig humør. En saftis ødelegger neppe særlig mye hvis du spiser et par i uka, men av erfaring vet jeg at det er lettere å sprekke hvis man først lar kroppen venne seg til å spise godteri en gang i uka. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Den beste isen var Diplom Royal Trippel, men den har de av en eller annen grunn avviklet. Ellers er det to evige klassikere, Sandwich og kroneis med jordbær. Hjemis-bar er også sinnsykt god. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Drillo-is og sjokoladeis med nøtter og vanlije (bilde av ekorn på pakken) var mine tidligere favoritter. Nå går det ikke mye i is, men blir en Mr Freeze blåbær/cola-pimp om noe. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Edit: Trodde der stod beste is-teen Beste isen er kanskje jordbær kroneis Eller, det er vel forskjellig fra dag til dag Endret 14. juni 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hennig-Olsen-isen med bjørnebær og eggelikør er nam, særlig til jordbær. Diplom spesial med nøttesjokolade er også ganske god. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 NgZ, den støttes. Isen er elskbar rett og slett. På en annen side så er italiensk iskrem ufattelig god. Jeg vet ikke helt hvor du får tak i det, men Lidel [utrolig nok] selger noen som er gode. Jeg kan ikke komme med konkrete navn, men husker jeg kastet innpå en rundt sorbét-boks en gang. Iskrem med bær er godt. Vaniljeis med bjørnebær på nystekt vaffel er en killer, samt soft-ice med nøtter er godt. God sommer1 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Beste kjøpeis fra fryseren på butikken er Big Deal, men ellers er det to kulers sjokoladeis i kjeks fra Finns Bakeri. Mmmmmmmmmmmm. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Overall: sitronsorbet i italiensk manér (sitronsorbetgelato?) I kjøledisken: Sommeris (vet ikke hvem som har den, men den er forfriskende og god). Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) R.I.P. Royal Trippel Endret 14. juni 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Pistasjkroneis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå