plankeby Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Har en engelsk vist OEM plate, vurderer å installere den på PC som oppfyller kravene. Problemet er at jeg gjerne vil ha Internet explorer 7 i norsk versjon, da en bruker av maskinen ikke kan engelsk og helst bør få alle meldingsbokser og menyer i IE på norsk. Er IE7 integrert i Vista, eller kan den slettes og erstattes med IE på annet språk en windows? Ønsker ikke forslag om andre nettleser, jeg vet om dem, takk Ellers regner jeg med norsk office 2000 vil virke fint på engelsk vista? Har hørt noe om at hele språket i Vista kan endres, hvis det går på en engelsk home OEM DVD? Det må i så fall være lett og gjøre, samt lovlig uten å ødelegge for den genuine koden m.m. Endret 14. juni 2007 av plankeby Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du skifter lett språket i Vista, det er en del av oppdateringer som du kan velge Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Du skifter lett språket i Vista, det er en del av oppdateringer som du kan velge 8861677[/snapback] Ok, mener å ha oppfattet det slik at språkendring av Vista kun gjelder mer avanserte/høyere utgaver av Vista ikke Home OEM utgave...? Kan IE7 avinnstalleres fra Vista? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 IE7 kan nok ikke avistalleres da det er en viktig del av operativsystemet. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Språk kan bare skiftes på Ultimate med MUI-pakker. Altså ikke på Home. Men det burde fortsatt være mulig å overtale Vista til å installere en norsk versjon av IE7 - kanskje du kan laste ned en norsk xpinstallasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå