leifeinar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 M-atx hovedkort funker jo mer enn bra nok da. overklokker ikke et media center uansett det blir garantert klokking.... blir nok som jeg sa over her med kabbinet Scythe Zipang denne blir enten og dra luft ut eller inn. de der schyte viftene er stille og når man da snakker og flytte 60 cfm på 800 rpm snakker vi mye luft nesten lydløst, som garantert gir fine temps. kan jo eventuellt bruke en thermalright xp120. men uansett havner jeg på ca 1200,- og det er jo ikke så ille Lenke til kommentar
GA Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg føyer meg i rekken som anbefaller Antec Fusion. Jeg har bygget et tilsvarende system av det du sier du skal ha(E6600, 8800GTS), og det fungerer utmerket. 2*120mm vifter med regulering følger med. Det er også meget pent. M-ATX er ikke noe problem for meg hvertfall. Har et ASUS kort som gjerne klokker, og har absolutt alt jeg trenger.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 hvilket hk er det du har som er m-atx og klokker? hvor høyt gåt det på fsb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå