Xoom Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 har en snart tre år gammel cl56. Laptopen er i god stand, men jeg sliter veldig med å få ladet den. Jeg må vri ledningen frem og tilbake og ha litt flaks før maskinen endelig får kontakt og lader seg. Leste litt om dette på nettet og er rimelig sikker på at problemet er at koplingen mellom hovedkortet og strømutgangen er dårlig. Noen som har hatt en lignende problem og har noen gode tips til hvordan jeg kan løse det? Er dette noe jeg kan lodde selv? Whitebox har jo lagt ned, så det er ingen garanti å tenke på. Hvor dyrt vil det eventuelt bli å fikse dette hos en forhandler? Lenke til kommentar
Xoom Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Er dette noe jeg kan lodde selv? Whitebox har jo lagt ned, så det er ingen garanti å tenke på. Bump. Dette er det jeg egentlig jeg vil ha svar på. Er dette noe jeg kan fikse selv? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 om du har loddet før så skal det være mulig å fikse selv. Selve strømkontakten er jo en forholdsvis stor og håndterlig sak, men det kan godt finnes ting i nærheten som du ikke bør komme borti med loddebolten evt. søle loddetinn på og lage kortslutning (har selv en CL-56 og har vært ut med hele hovedkortet ett par ganger, er dog over ett år siden sist så husker ikke helt layouten og hvordan det ser ut nedi der). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå