run Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har ikke lest posten jeg, men overskriften; "Les dette før du poster, du er herved advart!" ----- Gud bedre meg ! Er dette bra da ... (?) Er vi i Norge i moderne tid nå? Posten dukket opp i forumet og den kommer fra øverste hylle eller etasje her på hw.no, Postet kl 2115 og skrevet av SirHartge ... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ja, og? Jeg har lest den posten, og er enig i hva som står der. Det kan være en god ide å lese den posten du refererer til; kan hende du skjønner hva SirHartge mener og hvorfor han posten den da Men hva mener egentlig du med denne tråden? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Han tror det er no porr bilder der da vettu Lenke til kommentar
run Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Vel, det kan sikkert stå noe fornuftig i den posten, - eller mye fornuftig for det jeg vet. Men retningslinjene for forumet og diskusjonsforumet er ikke det samme, - og å legge inn instrukser i imperativ, altså rene ordre i avisen (forumet) til leserne, det er jo helt patetisk. Og er det ikke patetisk så er det uansett staziliknende og lite passende. Jeg suns nå en hyggelig henvisning til retningslinjene kunne vært en riktigere måte å henvende seg til omverden på jeg. Men noen er jo nødvendigvis stadig dritale i sin oppførsel mot andre, - kanskje de ikke vet bedre? Så får jeg kanskje takke for meg, - vi får se, - men veien til et tupp i ræva og avrettelse har jo aldri vært særlig lang eller bred her ... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 jepp, alt for mange tullinger som skal bestemme hva og hvor vi skal poste ting !! trynefaktor , sleik meg i ræva greier ,fleste av dem tåler ikke kritikk heller. da stenger dem bare tråden. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Amen.. jeg hater disse reglene.. Altså, hvem bryr seg om jeg poster en url til en cracke side? *oppfordring til piratkopiering* my ass... alle gjør det uanz.. hw.no er bare så sykt naive... Lenke til kommentar
run Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Vel, detter er vel kanskje feil tråd å nevne det i, - eller en diplomatisk begynnelse ... - men det er en tanke som slo meg: Når det er de værste bøllene som fastsetter reglene og bestemmer, og utøver makt etter eget forgottbefinnende og behag uten øre for andres meninger, - er det vel alltid en del øyentjenere som løper etter og støtter opp under maktutøvelsen, - mens den gemene hop holder fred. Allikevel er det samtidig alltid noen som sier ifra hva de mener, - så lenge makten ikke er absolutt da og de blir kneblet ... Tanken bare slo meg, - helt uten sammenlikning for øvrig. Er det noen flere som frekventerer forumet her som har tenkt liknende tanker mon tro? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 run: klarer du å bruke enda flere fremmedord? herregud, no offence, men jeg skjønte ikke en damn shit... Edit: legge til en smiley, så posten ikke skulle bli så kvass! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Guf jeg ønske jeg kunne flytte på noen tråder akkurat nå... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Fært å du whiner da. Kan være enig i at denner feilpostet fordi dette har lite, meget lite med data å gjøre, men poenget var vel fordi den tråden som han hendvender til er her da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå