dagjs Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har defekte nedre bærearmsforinger bak på min Suzuki Wagon R+. Etter 8 år uten problemer, så fikk jeg en ganske nedslående beskjed. Reparasjonen koster ca 6000,- kr, noe jeg synes var hårreisende. I følge verkstedet, må hele bærearmen byttes.... Arg! Vurderer å finne noen Polyurethanen foringer i stedet for. Noen som har erfaringer med dette? Hvilke foringer anbefales? I tillegg, hvis det er noen som har målene til foringene så hadde jeg blitt kjempeglad!! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Komplette bærearmer med foringer og bæreule behøver ikke å bli så dyrt. Men da må du nesten bytte selv. Hør/sjekk pris på mekonomen, biltema osv. Lenke til kommentar
dagjs Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Takk skal du ha! Vært i kontakt med et Suzuki verksted... ser ut til at jeg må skifte hele staget bak.. Arg! De selger ikke løse foringer! Er det noen som kjenner til noen rimelige verksteder i Bergensregionen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå