Breidablik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det seier jo seg sjølv at det tar lenger tid i sommarferien enn det ville gjort ellers. Butikkane har færre ansette (dei tar ferie), og folk handlar meir enn før. Grunnen er jo rett og slett at folk får feriepengar og at ungdom får seg sommarjobbar. Mao, folk har meir pengar i ferien og brukar gjerne mykje av det til datautstyr. Det gjer jo til at det tar lenger tid før ordrane blir gjort noko med, anna enn å bli sett til "i arbeid". Men akkurat DET skjønnar eg ikkje. Kvifor blir ordren sett til "i arbeid" FØR den virkelig ER det?! Eg har ikkje hatt problem med det sjølv, men utifrå dei tidligare postane her er det visstnok eit stort problem. Når det gjeld meg sjølv har eg berre handla èin gong med MPX. Det var tidligare i sommar rett før ferien. Då bestilte eg ein skjerm som var framme tre dagar etterpå. Eg bur i Stryn, så alt av pakkar som blir bestilt blir først sendt til Oslo og deretter med fly til Ålesund. Til slutt vert den køyrd til Stryn med bil. Så tilsammen brukar dette å ta minst fire dagar, så eg vart positivt "sjokkert" då det faktisk kom fram på berre tre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 når jeg bestillte var fellesferien over, så du kan ikke skylde på det. men uansett grunn så er det ikke veldig bra av MPX og bruke 5 dager før jeg får varen. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bestilte et videokamera hos MPX tidligere i uken som det var mange igjen på lager av. Ble satt i arbeid samme kveld. 3 dager etterpå var den open igjen og kameraet var forventet til dem 27. august. Venter bare på å få penger igjen for å få kjøpt en annen plass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå