Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et kamera i januar fra en nettside, og når jeg bestilte fikk jeg opp summen på kameraet, og ved siden av summen stod det pris inkl. moms. Når jeg endelig fikk kameraet kom det på døren og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale 620kr ekstra. Det ville jeg altså ikke siden det stod på siden at prisen var med moms. Etter det brukte jeg masse tid på å få pengene mine tilbake igjen, og jeg fikk de til slutt. Men nå i dag fikk jeg plutselig et brev fra DHL hvor det var en regning på 620, for frakt av kameraet (som jeg altså ikke skulle ha). De kan vel ikke bare komme her å gi meg en regning? Jeg har ikke fått kameraet og skal heller ikke ha det, så da kan ikke de be meg betale for frakten? Spesielt når stod på siden at kameraet var inkl. moms?

Herregud for noe tull, skal hvertfall aldri bestille derifra igjen :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier jo at de kom på døren og leverte kameraet? I'm confused. Hvis de har fraktet kameraet til deg og du plutselig ombestemte deg, er det vel rimelig at du likevel må betale for frakten tur / retur. Men 620 kr var veldig mye da.

Det er ikke tilfeldigvis Pixmania du har handlet hos?

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Du bestilte fra Pixmania, tenker jeg? Mange med lignende erfaringer fra den dr*ttbutikken der.

De er billige på varer i utgangspunktet, men du kan etter mye om og men og lang ventetid ende opp med å betale mye mer enn i en seriøs norsk fotobutikk (svindel kalles sånt), og i tillegg få STORE vanskeligheter om du en gang må benytte deg av garanti eller reklamasjon.

Det er bare å se i webshopguiden at det kan lønne seg å handle alle andre steder enn akkurat Pixmania.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...