Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Spørsmål om betaling av billetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jobbes med as we speak. Jeg skal ha floorplan ferdig for LAN området ferdig nå denne uka, og så fort det er lagt inn i billettsystemet, så håper jeg at seatmap og betaling vil være tilgjengelig.

Dessverre er det "Norsk sommer" om dagen, og da kan ting gå litt tregere enn normalt.

8886275[/snapback]

to ting fubar.

Du ute i sola :o oi har du tid til det du da... hmmm.. :S

og håper du legger ut et bilde av seatmap til oss som er i crew så vi får se det vi og.. ;) legg et bildet på intra bare ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Det er det ikke, da hadde vi postet det. Det jobbes med, men det tar tid.

9175854[/snapback]

Jeg vil ikke mase pà dere nàr det gjelder betaling av billetter. Synes bare det bör komme opp en godkjennelse pà sida om at man har bestilt billetter. Jeg er faktisk litt usikker pà om jeg har gjort det, og tör heller ikke bestille ny i frykt for at jeg skal sitte med to billetter. :blush:

Lenke til kommentar

gå inn på siden... be om å holde av 1 ny bilett, klikk next. kommer det opp: You are about to order 1 Ticket(s). After this purchase you will have a total of 2 Ticket(s). IKKE klikk confirm. så du sitter igjen med den ene du hadde fra før.

kunne det noen sinne vært mere tungvint å skjekke om man har reservert seg en bilett?

fubar will have the awnser...

Endret av Remyx99
Lenke til kommentar

jess' mister sky. jeg har alt lest det.

syntes bare man bør teste ting realt før man legger det ut.

men at dere la ut reservasjon tidlig liker jeg. håper snart jeg får betalt også. (eller kanskje jeg ønsker å komme inn gratis?)

også er jeg like irritert som alle over at ting tar så lang tid.

men jeg tar det med en pose potetgull.

sålenge jeg får tid nok til å sette sammet ett lag til en av compoene jeg ikke vet hvilket spill dere skal ha med i, så er jeg glad.

vet foresten at det blir cs og css noe fubbe sa'. kanskje ikke sikkert. men det han sier skal bli som han sier, normalt sett. (jeg håper på BF2 og QW)

ps: jeg er snart tom for penger så måtte ta meg jobb for å ha nok til å betale NÅR dere er klare med KID. dakar meg... hehe.

Lenke til kommentar

Slutt å mas. Det kommer, og det kommer ikkeno fortere selvom dere skriver om at dere ikke har penger eller hvor lang tid det er igjen. De har støtt på problemer og må få den tiden de trenger til å fikse det. Som sagt, det går jo ikke ann å ikke bruke KID, over tusen innbetalinger og de aner ikke hvem de er.. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...