Gå til innhold

merkeligste/mest irriterende opplevelse på bussen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt en gang på bussen, plutselig kommer det inn en narkis med ei stinkende bikkje. Narkisen setter seg ved siden av meg selvfølgelig. Det begynte å fylle seg opp, og plutselig klikker noe i hodet på narkisen og han begynner å rope til en mann som står lenger framme i bussen: "Hei! Koffor sier du eg ikkje har kjøpt billett? Hæh? Kordan i hælvete vet du at eg ikkje har overgang da? Ka e det med deg? Har du problemer? Synes du det e jævla gøy å blande seg i andre folks saker? Ka? Du har'kje noke med det å gjøre. Mind your business!" Var vel en del mer banning og utskjelling av den stakkars mannen, husker ikke hele dialogen. Det var ganske pinlig hele greia, stappfull buss og det var helt stille utenom denne narkisen som ropte ut i bussen, hehe. Tviler også på at han egentlig hadde billett, var vel hans dårlige samvittighet som ga utslag :) Resten av turen satt han og snakket med hunden sin...

Lenke til kommentar

Husker da jeg var på Mallorca en gang. Så ble vi kjørt fra flyplassen til hotellet. Det var en ganske merkelig tur. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg lurer på om bussjoføren ikke visste at man kan holde gassen halveis inn. Hele bussen satt og gynget fram og tilbake.

 

Også var det den gangen 151 gikk tom for bensin, måtte gå den siste delen. En annen gang kjørte 151 feil i et kryss, så bussjoføren bråbremset for så å rygge tilbake.

 

Også var det på VGS da vi skulle på Teknisk Museum i Oslo. Skolebussen kjørte før halve klassen var i bussen. Så da gikk vi fra teknisk museum til bussterminalen i slafsete snø. Hørte fra de som var på bussen at det var en morsom tur. Buss kjørte i 50 over fartsdumper. Sånn går det når vaktmesteren en bussjofør.

Lenke til kommentar

Satt foran to fra International Baccalaureate på bussen hjem fra skolen en dag. De snakket som vanlig engelsk, veldig høyt, og uten tanke på at de begge er norske. Uansett, de satt og spilte ett eller annet spill. Noe om å bygge broer og å få tog til å kjøre over dem. De hadde en utrolig innlevelse og et utrolig volum og var helt uvitende om at halve bussen satt og stirret / snakket om dem.

 

Kanskje ikke direkte morsomt, men de var ekstremt irriterende til tider med den overdrevne engelsken sin. :tease:

Endret av hobbyflekken
Lenke til kommentar
Satt foran to fra International Baccalaureate på bussen hjem fra skolen en dag. De snakket som vanlig engelsk, veldig høyt, og uten tanke på at de begge er norske. Uansett, de satt og spilte ett eller annet spill. Noe om å bygge broer og å få tog til å kjøre over dem. De hadde en utrolig innlevelse og et utrolig volum og var helt uvitende om at halve bussen satt og stirret / snakket om dem.

 

Kanskje ikke direkte morsomt, men de var ekstremt irriterende til tider med den overdrevne engelsken sin. :tease:

Aaah, bridge building game :D et spill for nerder, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...