skylinepower Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Telenor Mobil abonnement uten binding dette betyr at jeg kan bruke det gamle telenor abonomange ja? og at 999,- er den prisen jeg skal betale for tlf +frakt? plz a, svar siden jeg skal nok kjøpe i kveld tenkte jeg... Endret 23. juni 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Telenor Mobil abonnement uten binding dette betyr at jeg kan bruke det gamle telenor abonomange ja? og at 999,- er den prisen jeg skal betale for tlf +frakt? plz a, svar siden jeg skal nok kjøpe i kveld tenkte jeg... 8929051[/snapback] Ja du kan bruke hvilket som helst annet abonnement du har fra før så lenge det er fra telenor. Prisen er 999+frakt det vil si ca.1189 ferdig levert på døra di om du velger postoppkrav som betalingsmetode. Jeg fikk min levert på torsdag og er veldig fornøyd med den til nå. Endret 23. juni 2007 av NoEvo Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 kan man velge sitt nye nr? står "Eksisterende mobilnummer" må jeg skrive det? er det det jeg har nå? Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 kan man velge sitt nye nr?står "Eksisterende mobilnummer" må jeg skrive det? er det det jeg har nå? 8929256[/snapback] du får ikke noe nytt nummer, gjorde ikke jeg.ja der skriver du det nummeret du har nå. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) finner ike oppkrav, hvor fine det? finer bare visa HJELP DA Endret 23. juni 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor slik ser det ut :S Endret 24. juni 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sånn her ser det ut hos meg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 helv***** butikk! E60 går som oppkrav, men 5300 går bare som kort :( sender epost til de og spør Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Pris inkl. frakt og oppkrav ble 1181kr. Ja den er bare låst til telenor, ikke noe abonnement. Operatørlåsen kan jo også fjernes. 8894183[/snapback] Ja, telenor sender deg opplåsningskoden gratis...noe Tele2 skulle hatt 2000 kr for.... 8894774[/snapback] Jeg er usikker på hvor du har det ifra - fikk telefonen idag og ble bedt om et gebyr på kr. 600 for å få den åpnet (!). Er meget skuffet - godt mulig at angreretten blir brukt her.. //Torgeir Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 mener, fikk tlf i dag jeg og... hvor lenge har du hat det sm kortet ditt da? hva slaks sim kort? Lenke til kommentar
zand Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 ta bilde av foretnings arkene og høre på radioen hvordan aksjene går?men, men. edit: post 2800 8908146[/snapback] Det er nettopp derfor den ikke har kamera. For at folk ikke skal kunne ta bilder av dokumenter som kan inneholde forretningshemmeligheter, konfidensiell informasjon og annen informasjon som ikke er ment for offentligheten. Aksjekurser kan sjekkes via nettet og sikkert via div programmer. Trenger ikke radio til det Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) mener, fikk tlf i dag jeg og...hvor lenge har du hat det sm kortet ditt da? hva slaks sim kort? 8955964[/snapback] Har hatt chess king ganske lenge - så jeg ingen avgift og ganske rimelige satser. Siden jeg ikke ringer mye, ser jeg ingen grunn til å bytte operatør. Telefonen kom jo med nytt sim med telenor kontant. Nå oppdaget jeg at jeg fikk tilgang til opplåsningskoden på telenor mobils sider når jeg tastet inn IMEI, selvom kundekonsulenten nektet å gi meg den :-P Rare saker.. //Torgeir Endret 27. juni 2007 av twhoffma Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 trodde du hadde telenor og det ike gikk, så ble frustrert... gler meg til og starte 5300 min om ca en time*! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) mener, fikk tlf i dag jeg og...hvor lenge har du hat det sm kortet ditt da? hva slaks sim kort? 8955964[/snapback] Har hatt chess king ganske lenge - så jeg ingen avgift og ganske rimelige satser. Siden jeg ikke ringer mye, ser jeg ingen grunn til å bytte operatør. Telefonen kom jo med nytt sim med telenor kontant. Nå oppdaget jeg at jeg fikk tilgang til opplåsningskoden på telenor mobils sider når jeg tastet inn IMEI, selvom kundekonsulenten nektet å gi meg den :-P Rare saker.. //Torgeir 8956038[/snapback] Den dukker opp der hvis telefoner er registrert hos Telenor for over 1 år siden. Rett og slett kan man være heldig der noen ganger. EDIT: Etter mye om og men så kjøpte jeg en jeg også... har jo egentlig alt for mange telefoner, men en E60 for like over tusenlappen levert er billig. Endret 27. juni 2007 av datating Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nå har jeg fått min... det er ikke operatørlås på de ser det ut som. Det er ikke et merke på esken engang at telefonen er konfigurert. Eneste merket er det butikken selv har klistret på der det står: "Nokia E60 Silver kampanje låst". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå