Gå til innhold

E60 til 999,- ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telenor Mobil abonnement uten binding

dette betyr at jeg kan bruke det gamle telenor abonomange ja?

og at 999,- er den prisen jeg skal betale for tlf +frakt?

plz a, svar siden jeg skal nok kjøpe i kveld tenkte jeg...

8929051[/snapback]

Ja du kan bruke hvilket som helst annet abonnement du har fra før så lenge det er fra telenor.

Prisen er 999+frakt det vil si ca.1189 ferdig levert på døra di om du velger postoppkrav som betalingsmetode. Jeg fikk min levert på torsdag og er veldig fornøyd med den til nå.

Endret av NoEvo
Lenke til kommentar
Pris inkl. frakt og oppkrav ble 1181kr. Ja den er bare låst til telenor, ikke noe abonnement. Operatørlåsen kan jo også fjernes.

8894183[/snapback]

Ja, telenor sender deg opplåsningskoden gratis...noe Tele2 skulle hatt 2000 kr for....

8894774[/snapback]

Jeg er usikker på hvor du har det ifra - fikk telefonen idag og ble bedt om et gebyr på kr. 600 for å få den åpnet (!).

Er meget skuffet - godt mulig at angreretten blir brukt her..

//Torgeir

Lenke til kommentar
ta bilde av foretnings arkene og høre på radioen hvordan aksjene går?

men, men.

edit: post 2800 :w00t:

8908146[/snapback]

Det er nettopp derfor den ikke har kamera. For at folk ikke skal kunne ta bilder av dokumenter som kan inneholde forretningshemmeligheter, konfidensiell informasjon og annen informasjon som ikke er ment for offentligheten.

Aksjekurser kan sjekkes via nettet og sikkert via div programmer. Trenger ikke radio til det ;)

Lenke til kommentar
mener, fikk tlf i dag jeg og...

hvor lenge har du hat det sm kortet ditt da?

hva slaks sim kort?

8955964[/snapback]

Har hatt chess king ganske lenge - så jeg ingen avgift og ganske rimelige satser. Siden jeg ikke ringer mye, ser jeg ingen grunn til å bytte operatør.

Telefonen kom jo med nytt sim med telenor kontant. Nå oppdaget jeg at jeg fikk tilgang til opplåsningskoden på telenor mobils sider når jeg tastet inn IMEI, selvom kundekonsulenten nektet å gi meg den :-P

Rare saker..

//Torgeir

Endret av twhoffma
Lenke til kommentar
mener, fikk tlf i dag jeg og...

hvor lenge har du hat det sm kortet ditt da?

hva slaks sim kort?

8955964[/snapback]

Har hatt chess king ganske lenge - så jeg ingen avgift og ganske rimelige satser. Siden jeg ikke ringer mye, ser jeg ingen grunn til å bytte operatør.

Telefonen kom jo med nytt sim med telenor kontant. Nå oppdaget jeg at jeg fikk tilgang til opplåsningskoden på telenor mobils sider når jeg tastet inn IMEI, selvom kundekonsulenten nektet å gi meg den :-P

Rare saker..

//Torgeir

8956038[/snapback]

Den dukker opp der hvis telefoner er registrert hos Telenor for over 1 år siden.

Rett og slett kan man være heldig der noen ganger.

EDIT: Etter mye om og men så kjøpte jeg en jeg også... har jo egentlig alt for mange telefoner, men en E60 for like over tusenlappen levert er billig. :D

Endret av datating
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått min... det er ikke operatørlås på de ser det ut som.

Det er ikke et merke på esken engang at telefonen er konfigurert.

Eneste merket er det butikken selv har klistret på der det står: "Nokia E60 Silver kampanje låst".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...