Tommy T Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 bare lurte på en liten ting, går det an å ordne slik at jeg kan ha to sim-kort med samme nr? slik at jeg kan bruke flere telefoner Lenke til kommentar
Holten Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Nei. Enkelt og greit EDIT: Oisann, jeg er vist ikke helt oppdatert Endret 15. juni 2007 av Holten Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Tvilling® gir deg et ekstra SIM-kort, og er en tjeneste for deg som jevnlig bruker to GSM-telefoner. Dermed slipper du å flytte på SIM-kortet ditt når du veksler mellom telefonene. Telenor tvilling Lenke til kommentar
glosi Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 NetCom gir deg muligheten til å ha 3 simkort på samme nummer,det vil ringe på samtlige nummer samtidig og sms kommer til alle simkortene, NetCom Trilling heter denne tjenesten. Tele 2 og Telenor støtter kun 2 simkort. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 hva er prisen for slikt abonomang? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 hva er prisen for slikt abonomang? 8860967[/snapback] De fleste tar rundt 25 kroner måneden, men det er enklere om du går inn på operatørens hjemmeside og sjekker priser på tjenester, der finner du også mer info om produktene. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eneste med dette som er kjipt er at på tvilling kortet er det ett annet nmr for di som skal sende deg sms Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eneste med dette som er kjipt er at på tvilling kortet er det ett annet nmr for di som skal sende deg sms 8866464[/snapback] Hos Telenor fungerer det som du nevner, tvillingkortet har eget nummer for mottak og utsendelse av sms. Netcom sin tjeneste er bedre etter mitt skjønn når det gjelder sms siden du kan motta sms til alle sim-kortene når de blir sendt til ditt hovednummer. Ved svar fra enten tvilling- eller trilling-simkortet vil det derimot komme opp et eget nummer for de to respektive simkortene. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 bare lurte på en liten ting, går det an å ordne slik at jeg kan ha to sim-kort med samme nr? slik at jeg kan bruke flere telefoner 8860534[/snapback] Jeg har hatt Tvilling i snart to år fra Netcom. du får sendt og mottatt meldinger på kun en telefon. og det er den siste telefonen "som gir fra seg aktivitetet" som er den som erpå. det vil si at begge telefonene vil ikke ringe når du har dem ved siden av hverandre..men det er den siste som har vært på nettet til netcom som er den aktive telefonen. det funker egentlig greit. jeg bruker den på en PDA-telefon og vanlig telefon. og det funker egentlig ganske fint. men hvis du har mobil i bilen..burde du alltid slå den av og ringe engang med telefonen du skal bruke for å gjøre den aktiv. Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 bare lurte på en liten ting, går det an å ordne slik at jeg kan ha to sim-kort med samme nr? slik at jeg kan bruke flere telefoner 8860534[/snapback] Jeg har hatt Tvilling i snart to år fra Netcom. du får sendt og mottatt meldinger på kun en telefon. og det er den siste telefonen "som gir fra seg aktivitetet" som er den som erpå. 8890111[/snapback] med _trilling_ fungerer alle telefonene samtidig, tvilling er en gammel tjeneste som fungerer som du sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå