Gunfreak Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Jeg fikk dette et par ganger når jeg var liten, jeg trodde fingerne mine og hånda mi var kjempe liten og jeg løpr rundt i huset og freaka ut, men viste ikke at de faktisk var et navn på det, før nylig. noen ande som har hatt dette? hva Alice in Wonderland syndrome er http://en.wikipedia.org/wiki/Alice_in_Wonderland_syndrome Endret 14. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har hatt det, men i en veldig liten relativ skala (relativ skala = hvor mye avvik fra virkerligheten det var) Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har opplevd det, ja. I senga med lyset av, når jeg var veldig sliten. Hodet og føtter kjentes større ut. Sprøtt! Har opplevd det kanskje 10 ganger i hele mitt liv. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har opplevd det, ja. I senga med lyset av, når jeg var veldig sliten. Hodet og føtter kjentes større ut. Sprøtt! Har opplevd det kanskje 10 ganger i hele mitt liv. 8862820[/snapback] Samme greien med meg bare at det var alltid tommelen og pekefingeren som ble større og større. Skjedde ofte med meg da jeg var sånn 6 - 9 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå