Novocaine Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Heisann! Jeg har fått fingeren ut og trafikkalt grunnskurs og skal nå øvelseskjøre, men har litt problemer med å finne et passende sted for opplæring i det alle mest grunnleggende som å starte bilen, svinge og gire litt osv. Stedet skal helst være i Bergen sør, men alle tips om mulige steder i Bergen mottass med takk. Har sett at blant annet området rundt Bergenshallen har skilt om forbud mot øvelseskjøring, så det hadde vært storveis om eventuelle hjelpere kunne si hvorvidt de vet om det finnes gjeldende forbud eller ei. Si gjerne også hva stedet vanligvis brukes til, slik at jeg kan vurdere når på døgnet det egner seg best å øvelseskjøre der. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Jeg antar det er kjøpesenter i Bergen. For å være på den sikre siden for din fantasi og kunnskap legger jeg ved et nøkkelord: - Natt/Kveld. Endret 14. juni 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Kjøpesenter holder gjerne åpent latterlig lenge nå til dags. Å kjøre midt på natten er også langt fra ideelt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ute der med Spar Kjop ogsa kjorer du videre innover. Sa er det en stor parkeringsplass med wannabe rundkjoring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå