Gå til innhold

Anbefaling av Laptop

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg bærbar.

Jeg kommer til å bruke den til litt film, musikk, internettsurfing(mest diskusjon.no)

Dette er kravene mine:

-Vista

-Ikke mindre enn 1024 MB RAM

-Ikke mindre enn 160 GB harddisk

-4 USB porter

-Ikke så mye støy

-Kvalitet på skjermen

Vekt og batterilevetid har ikke så mye å si siden den bare skal stå på rommet mitt.

Trenger noen anbefalinger som følger de kravene.

Takker :)

edit: Den bør koste rundt 10k

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å bruke den til litt film, musikk, internettsurfing(mest diskusjon.no)

Dette er kravene mine:

-Vista

-Ikke under 1.8 GHz

-4 USB porter

-Ikke så mye støy

-Kvalitet på skjermen

Vekt og batterilevetid har ikke så mye å si siden den bare skal stå på rommet mitt.

8860392[/snapback]

Noen Max pris? Eller beste pc'en i "billigstmuligklassen"?

Endret av krbalto
Lenke til kommentar
Bump :D

8868306[/snapback]

Hva er bumping?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Lær deg dette....

Lenke til kommentar
Jeg spiller ikke noe som helst.

Den så rå ut, men siden den er så billig så ble jeg litt skeptisk :hmm:

8868898[/snapback]

Skeptisk til hva? maskinen er jo velkjent og kommer i div utgaver med dette chassiet, hardwaren i denne er jo god med stor harddisk-mye minne-helt grei prosessor som antaglig utvikler lite varme som igjen gir lite støy i det hele tatt mye for pengene vil jeg si pluss at Elprice er greie å handle med.

Lenke til kommentar

Dette er kravene mine:

-Vista

-Ikke under 1.8 GHz

-4 USB porter

-Ikke så mye støy

-Kvalitet på skjermen

edit: Den bør koste rundt 10k

8860392[/snapback]

mange prosessorer har over 3 ghz, men suger, det er prossesor typen som teller.

du tar ikke intel inside med 4 ghz istedetfor en intel core 2 duo med 1.8ghz...

Lenke til kommentar

Om maskinen klarer de oppgavene trådstarter har beskrevet bra, er vel egentlig antall megahertz irrelevant?

Jada-jadas forslag vil nok passe perfekt for deg med de kravene du har satt, at prisen er lav er vel bare positivt? Men elprice vil helt sikkert gå med på å sette prisen til 10k også ;)

Lenke til kommentar
Om maskinen klarer de oppgavene trådstarter har beskrevet bra, er vel egentlig antall megahertz irrelevant?

Jada-jadas forslag vil nok passe perfekt for deg med de kravene du har satt, at prisen er lav er vel bare positivt? Men elprice vil helt sikkert gå med på å sette prisen til 10k også ;)

8875182[/snapback]

OK, jeg er ikke så veldig god på det med GHz og prossesorer og sånt, men nå er det endret i førsteposten.

Jeg tenkte bare at siden den pc'en jeg har nå har 1.8 GHz og er skammelig treg, så burde jeg ha mer enn det, men jaja. Jeg tror jeg går for den Acer-datan :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...