Gå til innhold

The Experience: Informasjon om NM i PC-bygging

Nilsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er det sånn at man kan tweake windows ogsånn eller er det sånn at man bare skal sette den sammen også kjøre disse testene?

Hvis man får lov å tweake windows burde litt overklokkng også være lov. Sånn at det blir rettferdig for oss som synes hardware er morsommere en software.

Bountyhunter

8867704[/snapback]

Enig da jeg suxer i tweaking :p

Lenke til kommentar
er ikke cpu-temp ganske individuell? hører jo om flere som har lik prosessor og lik kjøling som ikke får samme temperaturer.

8866435[/snapback]

Du har nok rett i at en slik konkurranse ikke er 100% rettferdig, litt som med overklokking er det i tillegg til kunnskap og erfaring alltid et lite element av flaks/uflaks også. Alt må klaffe for vinneren.

Men jeg syns dette høres litt gøy ut, og skal følge med på resultatene. Har bygget en god del maskiner jeg også, men er nok sjangseløs mot de beste i hurtig bygging. Folk som Poizon som jobber med det er nok mer drevne på å "bare få møkka sammen", mens jeg koser meg med byggingen. ;)

8867340[/snapback]

Det står på sida at hurtigheten på bygginga ikke har noe mye å si. Ca. en fjerdedel eller no. Da har du jo en sjanse likevel :)

Lenke til kommentar
Dersom, dersom altså, eg blir kvailifisert, korleis er de med billetta då?

8868833[/snapback]

Trur faktisk du får gratisbillett. Men ikke stol 100% på det jeg sier. GL uansett.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror ikke jeg egner meg for denne konkuransen siden jeg liker å ta meg god tid når jeg setter sammen maskiner. På jobben setter jeg sammen servere rett som det er, men jeg er en "check... check... double check" type.

Som PCP160 jobber jeg ikke på samlebånd.

Dog kanskje komplett ol. kan rekruttere noen byggere fra denne konkurransen :)

EDIT:

Hvis man legger delene godt plassert på et bord og har skruer og alt smart plassert, godt verktøy osv. så skal man vel klare å hive sammen en boks og trykke "power-on" på få minutter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg egner meg for denne konkuransen siden jeg liker å ta meg god tid når jeg setter sammen maskiner. På jobben setter jeg sammen servere rett som det er, men jeg er en "check... check... double check" type.

Som PCP160 jobber jeg ikke på samlebånd.

Dog kanskje komplett ol. kan rekruttere noen byggere fra denne konkurransen :)

EDIT:

Hvis man legger delene godt plassert på et bord og har skruer og alt smart plassert, godt verktøy osv. så skal man vel klare å hive sammen en boks og trykke "power-on" på få minutter.

9002523[/snapback]

Det skal se bra ut også da :p

Lenke til kommentar
Scheise! Der røyk "drømmen".

9015450[/snapback]

Skal du ikke noen andre steder i Norge i sommer.

Tønsberg vil vel bli det nærmeste for deg, men det er butikker i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Tromsø også, om du skal dit en gang i løpet av ferien.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det frist til den 14. juli og jeg drar til Frankrike først kommende søndag. Så nei, det er nok ikke håp for meg. Får bare håpe vinneren trenger en ny PC mer enn meg. Jeg trenger det egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Det frist til den 14. juli og jeg drar til Frankrike først kommende søndag. Så nei, det er nok ikke håp for meg. Får bare håpe vinneren trenger en ny PC mer enn meg. Jeg trenger det egentlig ikke.

9015474[/snapback]

Det var synd, men ta det med et smil :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...