RaZoR_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Synes det er en smule irriterende at den "Siste fra Forum"-saken ikke virker.Hadde gått an å ordnet? Bare ett forslag altså! :wink: Magnus Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du kan jo skrive om phpBB2 Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 De holder på! Patience my friend! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Tenk litt på Amund da, det er han som må skrive alt sammen. Han har vel ikke bekreftet at funksjonen vil komme tilbake? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jo, han har bekreftet dette, på flere steder syns jeg å huske. Et raskt søk og jeg fant denne ihvertfall. Der sier han: Vi jobber med å sette opp en "siste 24 timer"-side. Det er laget en del ekstramoduler til phpBB 2, men etter det jeg kan se oppfyller ingen av dem våre krav til en slik tjeneste. Det betyr at vi må skrive en fra bunnen av selv. Mvh, Amund og Siste 24 timer er underveis. Jobber også med framesversjon, men det er litt tidlig å si når dette er klart. Forøvrig er trafikken i forumet vel så høy nå som den har vært tidligere, så det er nok heller forumet som er raskere fremfor mindre aktivitet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Dette er nå ordnet. Stenger derfor av denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg