storm2 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er det noen som vet hvor jeg finner en overiskt over forskjellen på de ulike Vistaene? Jeg vet ikke helt hvilken jeg skal kjøpe. Vista home premium Vista home basic Vista premium Vista ultimate Jeg regner ikke med at business-versjonen er noe for meg. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kanskje denne kan vere til litt hjelp? http://www.winsupersite.com/reviews/winvista_02.asp Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Les litt innpå her kanskje: http://www.microsoft.com/norge/windowsvist...ns/default.mspx Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Har selv Home Premium og må si meg meget fornøyd med den versjonen. Mangler ikke noe for å si det sånn. Uten at jeg har noe særlig erfaring så tror jeg ikke det er særlig verdt å bla opp et par tusen lapper ekstra for ultimate versjonen. Endret 15. juni 2007 av Teac Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Kjøp i hvertfall OEM. Det er mye billigere, og hvis du ikke skal flytte vistaen over til en annen PC med XP så trenger du ikke Retail. Dessuten får du garantert vista medfølgende din neste PC så du trenger ikke den du allerede har. Netshop har vist billige OEMs. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har selv bare prøvd Windows Vista Ultimate og Windows Vista Home Premium, så de andre har jeg ikke erfaring med, men jeg ville kanskje valgt Home Premium. Den Home Basic tror jeg ikke er noe særlig. Jeg tror det er litt mer funksjoner i Home Premium, men som sagt er ikke sikker. For den vanlige bruker så er det ikke så mye å hente ved å kjøpe Ultimate. Har da selv Windows Vista Ultimate installert på min PC og egentlig så er det ikke noe særlig som skiller Windows Vista Home Premium og Windows Vista Ultimate. Kjøpe Home Premium du. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå