storm2 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg holder på å bestille deler fpr å beygge meg en ny PC. Jeg har prioritert at den skal være stillegående. Har noen et godt tips tilkabinett som er stille og ikke for dyrt? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ingen kabinett som bråker. Det er viftene. Men råder deg til å ikke kjøpe aluminium kabinetter, aluminium leder vibrasjon og bråker da litt... Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Antec p180 Antec Sonata Antec SOLO Microplex støydempede kabinetter Valg av Strømforsyning er jo helt avgjørende for støy. Med stramt budsjett i tankene ville jeg kjøpt et Sonata og dempet det selv med ekstra selvklebende matter fra Biltema eller lignende, samt evt. byttet vifte i strømforsyningen, til noe stillegående, eller kjørt den på lavere turtall. Men jeg har nå heller ingen motforstillinger mot å "fikse" nye ting da. Lenke til kommentar
storm2 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Strømforsyningen jeg har tenkt på er: Corsair Powersupply 520W, 120mm Vifte, 4xSATA, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327671 Tror den skal være av de mest rolige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå